خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زدن رگ گردن برادر پای بساط موادمخدر

پسر جوان که برادرش را پای بساط مواد مخدر به قتل رسانده بود، به جنایت اعتراف کرد.

زدن رگ گردن برادر پای بساط موادمخدر

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، ساعت 21:30 روز 28 تیر و از طریق مرکز فوریت های درمانی جوانی که از ناحیه گردن مورد اصابت ضربات جسم تیز قرار گرفته بود به بیمارستان امیرالمؤمنین انتقال یافته ، بلافاصله کارها درمانی از سوی تیم پزشکی انجام ولی با توجه به شدت جراحات وارد شده است ، جوان مصدوم بنام بهرام 28 ساله فوت می کند.

با اعلام خبر فوت جوان مصدوم به مأموران انتظامی حاضر در بیمارستان، تحقیقات اولیه از همراهان متوفی انجام شد؛ برادر مقتول بنام مصطفی 30 ساله که به همراه همسر خواهرش بنام احمد40 ساله در بیمارستان حضور داشت ، در بیانات اولیه عنوان داشت : به همراه برادرم در نزدیکی محل سکونتمان واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر به صورت پیاده در حال تردد بودیم که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت به قصد زورگیری به سمت ما حمله ور شدند. برادرم در برابر آنها مقاومت کرد که مورد اصابت ضربات چاقوی آنها قرار داده شد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان “قتل عمـد” و به دستور مدیر شعبه 101 دادگاه عمومی بخش آفتاب ، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

زدن رگ گردن برادر پای بساط موادمخدر

با شروع تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در محدوده زمانی21 تا 22 شب هیچگونه گزارشی مبنی بر زورگیری منجر به ضرب و جرح به کلانتری 171 مصطفی خمینی اعلام نشده ولی در همان ساعت و تاریخ ، گزارش نزاع و درگیری خانوادگی دقیقا به نشانی محل سکونت مقتول و برادرش واقع در منطقه مرتضی گرد – خیابان ولیعصر(عج) به کلانتری اعلام شده است است.

با توجه به اطلاعات اخیر، تحقیقات از خانواده مقتول بویژه برادر مقتول در دستور کار کارآگاهان قرار داده شد ، برادر مقتول همچنان همان بیانات اولیه اش مبنی بر زورگیری از وی و برادرش را مطرح می کرد ولی در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و عنوان داشت که برادرش به وسیله وی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

برادر مقتول که به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد ، بعد از اعتراف به ارتکاب جنایت و قتل برادرش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برادرم داخل منزل بود که من به منزل آمدم. او در حال مصرف مواد مخدر بود که با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم. برادرم شروع به فحاشی کرد و من با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به او زدم. مادرم قصد جدا کردن ما را داشت ولی قادر به این کار نشد. زمانی که برادرم روی زمین افتاد، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان انتقال یافته کردیم ولی بعد از چند ساعت فوت کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

پسر جوان که برادرش را پای بساط مواد مخدر به قتل رسانده بود، به جنایت اعتراف کرد.

انتهای پیام/

اعتراف صریح متهم به برادرکشی

واژه های کلیدی: بیمارستان | بیمارستان | زورگیری | تحقیقات | ایران | انتقال | اعتراف | اخبار انتظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *