خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رويكرد مشاركتی در مديريت،نكته كليدی در ديدگاه نجفی است

منتخب شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نكته كليدی در ديدگاه نجفی رويكرد مشاركتی و استفاده از حداكثر ظرفيت ها در مديريت شهری است.

رويكرد مشاركتی در مديريت،نكته كليدی در ديدگاه نجفی است

زهرا نژاد بهرام منتخب شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد:برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری تهران زیاد در حد کلیات بود و ما هم همین انتظار را داشتیم آیا که ظرف مدت ده روز نمی توان شرح اطلاعات شهر را جمع آوری کرد، آن هم شهری که 12 سال مدیریتی از جنس متفاوت داشته است.

عبارات مهم : منتخب مردم – شهرداری
وی افزود: آنچه که در این جلسات از طرف کاندیداها مطرح شد رویکرد مدیریتی آنها دراداره شهر بود و جهت ما نیز در اولویت قرار داشت.

نژاد بهرام ادامه داد: از جمله نکات مثبت نامزدها را می توان به روحیه مشارکتی و کار تیمی ، تلاش در جهت تعامل و صرف وقت جهت تدوین برنامه ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد : این نحوه گزینش شهردار، دست نمایندگان منتخب مردم را جهت گزینش شخصی لایق جهت اداره ی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باز گذاشته است.

منتخب شورای پنجم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حتما نقاط ضعف و قوتی در برنامه ها وجود داشته ولی آنچه که اهمیت دارد استفاده از همه ظرفیت ها به وسیله نامزد منتخب است.

وی گفت: نكته كليدی در ديدگاه نجفی كه نظر ما را جلب كرده است رويكرد مشاركتی و استفاده از حداكثر ظرفيت ها در مديريت شهری است.

نژاد بهرام تاکید کرد: به نظر بنده شهرداری نباید سیاست زده شود ولی کسی باید تصدی آن را به عهده گیرد که در سیاست و حتی روابط بین الملل تسلط و تجربه داشته باشد.

انتهای پیام/

شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نباید سیاست زده شود

واژه های کلیدی: منتخب مردم | شهرداری | استفاده | برنامه | سیاست | ایران | برنامه | اخبار شورای شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *