خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رعایت اخلاق شهروندی ضامن برقراری آسایش و آرامش در جامعه است

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اخلاق شهروندی بسیار مورد اهمیت است ودر یک جامعه بزرگی مثل کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون رعایت اخلاق شهروندی به وسیله همه شهروندان نمی‌توان آسایش و آرامش را حاکم کرد.

رعایت اخلاق شهروندی ضامن برقراری آسایش و آرامش در جامعه است

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمد علی نجفی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم نواختن زنگ دانش آموز شهيد مدرسه ايثار و شهادت، واقع در بهشت زهرا (س) تهران، قطعه شهدای دانش آموز گفت: شهدای دانش آموز توانستند سنگرهای انقلاب و نظام اسلامی را در برابر دشمن های حفظ كنند.

نجفی با سلام و درود بر شهیدان انقلاب و اسلام بیان کرد: حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا باعث توفیق بنده است و خوشحالم که شور و هیجان شروع سال تحصیلی با شور محرم حسینی (ع) در تقارن است و باید آن را به فال نیک گرفت و در جامعه استفاده کرد البته امیدواریم این شور و نشاط تا آخر سال تحصیلی استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: شما دانش‌آموزان باید بدانید که ارزنده‌ترین سرمایه‌های کشور هستید و این که شما را آینده سازان میهن گفتند سخن گزافی نیست.

رعایت اخلاق شهروندی ضامن برقراری آسایش و آرامش در جامعه است

نجفی ادامه داد: تلاش امروز شما ضامن موفقیت فردای جامعه خواهد بود شما با تلاش و تلاش و ایمان بی‌شک می‌توانید بزرگترین سنگرهای فردی و اجتماعی را به دست آورید همانگونه که شهیدان دانش‌آموز توانستند انقلاب و نظام را از حمله دشمن های نگه دارند بعد شما هم می توانید.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: در کنار تلاش جهت علم‌آموزی تلاش و تلاش کنید تا انسان های شایسته‌ای جهت همه در مدرسه، خانواده و در هر جای دیگر شهر باشید تا شخصیت شما مورد رضایت امام حسین (ع) قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزش‌ها و اخلاق اسلامی و دینی را سرلوحه قرار دهید، افزود: اخلاق شهروندی بسیار مورد اهمیت است ودر یک جامعه بزرگی مثل کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون رعایت اخلاق شهروندی به وسیله همه شهروندان نمی‌توان آسایش و آرامش را حاکم کرد.

نجفی اضافه کرد: شما دانش‌آموزان باید جهت ترویج اخلاق شهروندی و پایبندی به آن خود را مسئول بدانید و علاوه بر تقویت آن در خود و خانواده در همه جامعه نیز تاثیرگذار باشید و این نیازمند شایسته بودن شما و تقویت ارزش‌ها و اصول اخلاقی در درون‌ شماست.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اخلاق شهروندی بسیار مورد اهمیت است ودر یک جامعه بزرگی مثل کلانشهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بدون رعایت اخلاق شهروندی به وسیله همه شهروندان نمی‌توان آسایش و آرامش را حاکم کرد.

نجفی با بیان اینکه شهیدان ما شاگردان برجسته مکتب سیدالشهدا، کربلا و حماسه عاشورا بودند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم برگرفته از مکتب حسینی (ع) است و آنچه که شور و نشاط را در سخت‌ترین لحظات در رزمندگان حفظ می‌کرد علاقه به اهل بیت و به خصوص سیدالشهدا (ع) بود.

وی افزود: امروز شهید حججی و امثال این شهید شاخص مدافع حرم شاگردان امام حسین (ع) هستند و قطعا شهدای مدافع حرم با پیروی از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و علاقه به آن حضرت شهادت را در آغوش کشیدند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق استفاده به نحو احسنت از آموزه‌های مکتب امام حسین (ع) را بدهد و امروز که درهای علم باز می‌شود باب‌های استقامت شهادت شهامت و از خود گذشتگی بر روی جامعه ما گشوده‌تر شود و بتوانیم شایسته شاگردی مکتب حسین بن علی (ع) و خدمت‌گذار خانواده معظم شهدا باشیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهدای مدافع حرم | مدافع حرم | خانواده | انقلاب | خانواده | ایران | شهیدان | شهردار | اسلامی | اخلاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *