خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد از ایثارگران و جانبازان از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند.

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: یکی از کارها موفق بنیاد شهید در بخش درمان، جلوگیری از اعزام جانبازان به خارج از کشور بود که حدود 98 تیم پزشکی مشمول بر پزشکان فوق تخصص و متخصص را جهت درمان ایثارگران به استان‌های متفاوت کشور اعزام کرد.

وی افزود: به همین جهت بیماران در روستاها و شهرها ضمن انجام معاینه از سوی تیم‌های پزشکی، در صورت نیاز خوابیدن می‌شوند و چنانچه نیاز به خدمات تخصصی‌تر داشته باشند، جهت درمان به پایتخت کشور عزیزمان ایران اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به اثرگذار بودن فعالیت‌های درمانی بنیاد شهید بر درمان جانبازان، گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند و به طور حتم در بنیاد شهید کمبودهایی در ارائه خدمات وجود دارد، ولی همچنان تلاش می‌کنیم که تا حد امکان در خدمت ایثارگران باشیم.

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخر تاکید کرد: هزینه بیمه تکمیلی جهت تمام ایثارگران رایگان، بدون سقف و فرانشیز است و در حال حاضر پروتکلی جهت تعدادی از جانبازان شیمیایی در کشور تهیه شده است و همچنین به مرور وقت جهت تمام جانبازان این پروتکل تنظیم می‌شود و براساس آن پزشکان می‌توانند کارها مورد نیاز را جهت درمان جانبازان شیمیایی انجام دهند.

انتهای پیام/

80 درصد ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند

واژه های کلیدی: خدمات درمانی | ایثارگران | شیمیایی | پزشکی | پزشکان | درمانی | بنیاد شهید | جانباران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *