خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سوله‌های بحران را عوض کردن کاربری نداده‌اند ، دولت پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت ؛ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

سوله‌های بحران را عوض کردن کاربری نداده‌اند ، دولت پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

*دولت حتی پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است/ با واکنش‌ها سیاسی شهر را اداره نکردیم

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بدون تردید بنده و مجموعه مدیریت شهری هیچگاه این شهر را با رفتارهای سیاسی اداره نکردیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید ما با فساد مخالف هستیم نه سینما، به همین علت بزرگترین پردیس تئاتر را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ساختیم و آن را به مردم شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تقدیم کردیم.

سوله‌های بحران را عوض کردن کاربری نداده‌اند ، دولت پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است

*سوله‌های بحران را عوض کردن کاربری نداده‌اند

محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به عنوان واگذاری سوله‌های مدیریت بحران به بخش خصوصی، گفت: هیچ سوله بحرانی عوض کردن کاربری نداده است و همه این سوله‌ها جهت بحران آماده هستند.

وی اضافه کرد: زمانی که سوله‌های بحران ساخته شدند بخشی از آنها بلااستفاده بود، به همین علت با مجوز شورای شهر بعضی از این سوله‌ها را جهت استفاده بانوان به مجموعه ورزشی تبدیل کردیم ولی تجهیزات جهت بحران در این سوله‌ها وجود دارد.

*بحران مدیریت در مدیریت بحران کشور

محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: قانون بحران جهت مدیریت بحران در سال 87 به صورت آزمایشی به تصویب رسید در حالی که امروز با گذشت 9 سال از این قانون هنوز دچار بی‌قانونی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شرکت مدیریت بحران با همکای متخصصان در حوزه بحران‌ و همچنین سازمان‌های بین‌المللی توانست به جایگاه فعلی خود دست یابد، گفت: نمی‌دانم آیا بحران در پشت تریبون‌ها فراموش می‌شود، به گونه‌ای که در پشت تریبون‌ها قرار می‌گیریم فراموش می‌کنیم خطاب به چه کسی صحبت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت ؛ شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

*تهران تاب زلزله‌ 6 ریشتری را ندارد

مهدی چمران مدیر شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یک شهر بحرانی است که در مواقع بحران دچار پرسشها فراوانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیل بحرانی است که در بعضی از عملیات‌ها انسان‌ها اوضاع آن را شدت یافتن و یا از تلفات و خسارات آن می‌کاهند، گفت: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باید با برنامه ریزی رشد کند، آیا که در طی سال‌های گذشته اطراف شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران روستاها رشد کردند به گونه‌ای که در مواقع بحرانی شرایط جهت امدادرسانی بسیار سخت و سخت خواهد بود.

*تسویه حساب‌های حزبی را در مدیریت بحران دخیل نکنیم

احمد صادقی مدیر شرکت مدیریت بحران تهران، گفت: مدیران نباید عیب‌جویی، اتهام زایی، علت تراشی و تسویه حساب‌های گروهی، حزبی و سیاسی را در مدیریت بحران دخیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از سازمان‌ها حتی کوچک‌ترین اطلاعات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار نمی‌دهند، گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم به یک لایحه مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران دست یابیم، به همین منظور همچنان در بحث صف بندی تقسیم وظایف دچار اشکال هستیم.

* مدیریت یکپارچه شهری آینده بهتری جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران رقم می‌زند

محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بر اساس بخشنامه‌ای که ارسال شده،‌ انتخابات بعدی شورایاری‌ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار نمی‌شود که این مایه تأسف است.

وی خاطرنشان کرد: جهت بعضی از افرادی که آمال و آرزوهایشان خارج است نیز می‌گویم اگر فلان شخصیت خارجی وارد کشور می‌شود، می‌گوید پایتخت کشور عزیزمان ایران قابل مقایسه با شهرهای خاورمیانه نیست و باید با شهرهای اروپایی مقایسه شود، حال اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران را سوخته بدانند، بعد چه چیزی را تحویل خواهید داد.

سوله‌های بحران را عوض کردن کاربری نداده‌اند ، دولت پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است

عده‌ای نسبت به کارها شهرداری بی‌انصافی می‌کنند

علیرضا جاوید معاون فنی عمران شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: عده‌ای نسبت به آن چه که در 12 سال گذشته در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است بی انصافی می‌کنند و تحولات را نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه نیمی از زیرساخت‌های انجام شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران طی 12 سال گذشته بوده هست، تأکید کرد: از سال 45 تا 84 تنها نیمی از زیرساخت‌های شهری انجام شده است بود و شهرداری تنها طی 12 سال آن را تکمیل کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | مدیریت | قانونی | قالیباف | قانون | سیاسی | تهران | ایران | کاربری | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *