خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستور مدیر بنیاد شهید جهت پیگیری به اتفاق دیدگان شاهد و ایثارگر زلزله غرب کشور

ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور پیگیری و پیگیری جبران خسارت اتفاق دیدگان شاهد و ایثارگر در اتفاق زلزله غرب کشور به خاص استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان را صادر کرد.

دستور مدیر بنیاد شهید جهت پیگیری به اتفاق دیدگان شاهد و ایثارگر زلزله غرب کشور

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛حجت الاسلام والمسلمین شهیدی حادثه‌ مصیب‌بار زلزله را به ملّت کشور عزیزمان ایران به خصوص به مردم عزیز استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و به خاص به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مصیبت‌زده تسلیت گفت و اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت کمک به دستگاه های مسئول در امر یاری رسانی به هموطنان عزیز از همه ظرفیت ها و پتانسیل موجود در بخش های متفاوت بنیاد در این زمینه استفاده می کند.

معاون مدیر جمهور ضمن صدور دستور پیگیری به اوضاع آسیب دیدگان شاهد و ایثارگر افزود: متأسفانه اتفاق زلزله در استان های غربی کشور به خصوص کرمانشاه به داغدار شدن و آسیب به تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران منجر شده است است که باید پیگیری به این عنوان در دستور کار معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد و ادارات کل بنیاد در استان های مربوطه قرار گیرد.

رئیس بنیاد با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده است در مورد اتفاق دیدگان جامعه ایثارگری ادامه داد: با توجه به آینده نگری های صورت گرفته، ایثارگران تحت پوشش بیمه های عمر و اتفاق و حوادث غیر مترقبه قرار دارند و لذا در شرایط فعلی می توانند از مزایای این بیمه ها استفاده کنند.

دستور مدیر بنیاد شهید جهت پیگیری به اتفاق دیدگان شاهد و ایثارگر زلزله غرب کشور

وی با اشاره به صدمه دیدن منازل عزیزان شاهد و ایثارگر اضافه کرد: منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه واقع شده است است و جبران خسارات وارده به این عزیزان به وسیله بنیاد پیگیری می شود.

انتهای پیام/

تاکید مدیر بنیاد شهید بر پیگیری به اتفاق دیدگان شاهد و ایثارگران زلزله غرب کشور

واژه های کلیدی: کرمانشاه | ایثارگران | خانواده | استفاده | کرمانشاه | خانواده | زلزله | اخبار بنیاد شهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *