خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

معاون اول دستگاه قضا گفت: داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و استقامت توطئه ها را خنثی می کند.

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم که در مجتمع شهید بهشتی پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: خدا را شاکرم بابت حضور بین شهدای معزز و مکرم شهدا. انشاالله خداوند به اخلاص شهدا و جانبازان و ایثارگران و زحمت خانواده ها اجر دهد. شما می دانید حضرت زینب و حضرت عباس (ع) چه کشیدند.

وی ادامه داد: در آستانه روز قدس هستیم. ما باید در این روز وظیفه سیاسی دینی را انجام دهیم و دین خود به شهدا و جانبازان ادا کنیم. یاد شهیدان بهشتی؛ قدوسی و کچوئی را گرامی میدارم. از خداوند خواستاریم اگر نتوانستیم از ماه رمضان بهره ببریم این چند روز آخر ما را قبول بفرماید.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: من از خانواده های شهدا خجالت می کشم. ما تمام وجودمان بدهکار شهداست. همه می دانیم که آیا برادران و پدران و بستگان ما به شهادت رسیدند و یا جانباز شدند. امروز ما جهت ادامه مسیر وظایفی داریم. نظام سلطه امروز به سرکردگی آمریکا بیش از قبل نسبت به این ملت؛ نظام و رهبری دشمنی دارد. آنها فکر میکردند این انقلاب نیز با ترساندن و تحریم و محاصره راه خود را عوض می کند. سه دهه گذشته و آنها دیدند این کشور با سایر انقلابهای دنیا تفاوت دارد.

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: دشمن های یک جنگ تمام عیار به این نظام تحمیل کردند؛ ولی با قدرت ادامه دادیم. جنگ داخلی به وسیله خودفروشان همزمان با جنگ خارجی به ما تحمیل کردند. شهدای بسیاری از کاسبان, بزرگان, رهبران و مردم عادی از ما گرفتند.

وی ادامه داد: ترور فیزیکی و جنگ نظامی جهت آنها فایده نداشت. آنها هنوز جهت درهم کوبیدن این کشور تلاش می کنند. سلطه امروز جنگ نرم و جنگ سخت را مخلوط کرده هست. امروز لشکر فاطمیون, حیدریون و علویون از اسلام ناب دفاع میکند. امروز لشکر اسلام در دنیا نفوذ دارد. آمریکا تا جایی که میتواند جهت جلوگیری از این نفوذ از جنگ سخت ستفاده میکند و اگر نشد به سراغ جنگ نرم میرود. در یمن, عراق, سوریه, لبنان و غیره چه جنایت‌ها که نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: امروز وجه غالب جنگ نظام سلطه در کشور عزیزمان ایران جنگ نرم است, لیکن نمیتواند بر ضد ما جنگ سخت راه بیاندازند. در جنگ نرم باید بصیرت داشته باشیم. آنها امروز حق و باطل را در هم آمیختند که تشخیص آن بسیار سخت میشود. آنها فضا را به گونه ای مشوش میکنند که افراد دارای غفلت راه را گم میکنند و دوست و دشمن را از هم تشخیص نمیدهند. رهبری از سال 88 به بصیرت هر چه زیاد تاکید کردند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: از پرسشها بسیار مهم امروز, روحیه انقلابی گری هست. آنها امروز میخواهند این روحیه را از ملت بگیرند؛ لیکن تا روحیه انقلابی گری است مثل این 40 سال محکوم به شکست هستند. دشمن تلاش دارد روحیه انقلابی را از ما بگیرد. به عنوان نمونه عده ای میگویند امروز جنگی در کار نیست و نیاز به بسیج و سپاه نداریم. به عنوان نمونه مسئولی میگوید مردم خوش حالی میخواهند و دیگر غم و گریه بس است.

معاون اول دستگاه قضا گفت: داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و استقامت توطئه ها را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: آیا مسئله ما برگزاری کنسرت است؟ حزب اللهی ها امروز قویترین بازیگران و صورت های معروف هستند. امروز زیر لباس هنر ابتذال ترویج میکنند. امروز در بعضی از مراسمات خانواده های شهید از گفتن این عنوان که خانواده شهید است امتناع میکند.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار داشت: زمانی که روحیه انقلابی از بین رفت همه چیز از بین می رود. زمانی که ما را به مسیر خود گرایش بدهد و دنیاطلبی را ترویج دهند خطرناک میشود. زمانی که مسئولی 100 میلیون در ماه حقوق میگیرد دیگر نمیتواند به فکر فقرا و مردم باشد. تمام تمرکز دشمن های این است که مسیر را منحرف کنند.

معاون اول دستگاه قضا افزود: استقامت مانع پیشرفت جنگ نرم دشمن میشود. دشمن نباید این روحیه را از ما بگیرد. بعضی میخواهند کاری کنند که ما فراموش کنیم که آمریکا از سال 32 به بعد چه جنایتهایی در این کشور کردند. بعضی آمریکا را بزک میکنند تا بگویند که دیگر دشمن ما نیست و وقت آن گذشته است و کسی که مقاومت کند تندرو و افراطی معرفی میشود. ما باید بصیرت داشته باشیم و استقامت کنیم تا جنگ نرم را نیز به مانند جنگ سخت با پیروزی به آخر برسانیم. زمانی بود کسانی که از منزل بیرون میرفتند امیدی به بازگشت آنها نبود و ترور میشدند, مثل شهیدان طباطبایی و فارسیانی.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: روحیه انقلابی تمام نقشه های دشمن را بر باد داده هست. امروز امنیت ما برقرار هست. سالهای 60 تا 64 را هرگز فراموش نمیکنیم که هر روز یک ترور رخ می داد. داعش امروز که به هیچ کس رحم نمیکند را ما سالها قبل در لباس منافقین دیدم که زنده زنده میسوزاندند و پوست میکندند.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به انتقام سپاه از داعش خاطرنشان کرد: زمانی که پاسداران ما میخواهند به قلب داعش موشک بزنند فرماندهی معظم کل قوا تاکید کردند که در محل فرود موشکها هرگز خانواده و غیرنظامی نباشد که این نشان از رأفت است.

گفتنی هست؛ در آخر این مراسم از خانواده های شهدای ترور تجلیل به عمل آمد.

داشتن بصیرت و روحیه انقلابی گری لازمه ادامه مسیر انقلاب است

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهدای مدافع حرم | محسنی اژه ای | خانواده | دستگاه | آمریکا | انقلابی | حقوقی قضایی | محسنی اژه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *