خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشدید برخورد با خودروهای دود زا ، خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز توقیف می شوند

رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: طرح برخورد با موتور سیکلت های فاقد معاینه فنی و برخورد با ماشین های دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تشدید برخورد با خودروهای دود زا ، خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز توقیف می شوند

سردار محمد رضا مهماندار مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛در خصوص شروع طرح خاص برخورد با خودروهای دودزا در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از امروز(شنبه) اظهار داشت: آلودگی هوا در نیمه دوم سال جهت مردم دردسرهای بیشماری را ایجاد می کند و از آنجایی که سلامتی مردم یکی از اولویت های انتظامی پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ و به خاص راهنمایی و رانندگی خواهد بود،طرح برخورد با موتور سیکلت های فاقد معاینه فنی و برخورد با ماشین های دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: هر چند این طرح در طول سال اجرا می شود ولی در نیمه دوم سال با شدت بیشتری درسطح تهران اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ افزود:ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز در 62 نقطه از معابر شهر مستقر می شوند و با ماشین های فاقد معاینه فنی برخورد و نسبت به اعمال قانون و جریمه ماشین های دودزا اقدام می کنند و علاوه بر آن دوربین هایی که در محدوده زوج و فرد قرار دارند به طور مکانیزه ماشین های فاقد معاینه فنی را شناسایی و آنها را اعمال قانون می کنند.

تشدید برخورد با خودروهای دود زا ، خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز توقیف می شوند

وی بیان کرد:ماموران راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده ماشین های دودزا بلافاصله آنها را متوقف ونسبت به راه اندازی پلاک تعمیری و اعزام ماشین ها به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد.

سردار مهماندار با بیان اینکه سرویس اداره ها و شرکت اتوبوسرانی وخودرو های عمومی در اولویت این طرح قرار دارند و پلیس این موارد را فراموش نکرده هست، تاکید کرد:پلیس حتما با این نوع ماشین ها هم برخورد می کند و در روز های آینده عملکرد پلیس در اجرای این طرح به مردم گزارش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

توقیف خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران

واژه های کلیدی: پلیس پایتخت | راهنمایی | رانندگی | ماشین | قانون | تهران | ایران | برخورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *