خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف مهم بسیج است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین جلوگیری از انحراف آن از وظایف مهم بسیج هست.

حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف مهم بسیج است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم تجلیل از خادمان اردوهای راهیان نور بسیج دادگستری های استان های کشور با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در روزهای اخیر واقعه مبارک و شکوهمند انتخابات که به همت مردم عزیز کشور عزیزمان ایران رقم خورد دل دوستداران نظام و انقلاب را شاد گردانید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جلوگیری از انحراف انقلاب از مسیر مهم خود را از وظایف بسیج دانست و افزود: بسیجی باید از لحاظ سیاسی، گوش شنوا و چشم بینا داشته باشد.

عبارات مهم : ولایت فقیه – قوه قضاییه

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج باید همواره مراقب باشد تا انقلاب از مسیر درست خود منحرف نشود و در این زمینه باید اعتماد آحاد مردم را به خود جلب کند.
وی با اشاره به خطرات اینترنت جهت کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در اینترنت حرکت های غیر اخلاقی و زشتی دیده می شود که مورد نیاز است تا بسیجیان با هوشیاری کامل وارد این فضا شوند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه نشانه بنیانگذاران فضاهای مجازی آسیب زدن به کشورهای مستقل و آزاداندیش است تاکید کرد: با اینکه بسیج الحمدلله در اینترنت حضور موثری دارد ولی مورد نیاز است تا این حضور بیش از پیش تقویت شود.
الفت در آخر تاکید کرد: اگر بسیج می خواهد قدرتمند بماند باید ضمن اینکه در درون خود به آسیب شناسی می پردازد، همواره در دفاع و اطاعت از ولایت فقیه پیشرو باشد و به عهدی که با ولایت بسته است پایبند بماند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ولایت فقیه | قوه قضاییه | غیر اخلاقی | اینترنت | انقلاب | پیشگیری | اعتماد | اخبار قوه قضاییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *