خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم ، حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید. فرمانده انتظامی | منزل مسکونی | آتش نشانی | روز گذشته | ساختمان | انتظامی | ایران | حوادث

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران - قم ، حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛از خبر دستگیری جاعل عنوان مأمور کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس تا آتش سوزی در هتل آپادانا خیابان طالقانی را در این بسته خبری بخوانید.
حریق در ساختمان مسکونی میدان بهاران مهار شد/نجات 7 نفر از میان شعله های آتش

عبارات مهم : فرمانده انتظامی – منزل مسکونی

جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ بااشاره به اتفاق آتش سوزی در یک واحد مسکونی اظهار داشت:با اعلام آتش سوزی در یک واحد مسکونی در ساعت23:48شب گذشته به سامانه 2،125 ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروی تنفسی و تشک نجات به میدان بهاران خیابان سجاد جنوبی اعزام شدند.

ملکی گفت: یک دستگاه خودروی پراید و 3موتور سیکلت در پارکینگ یک ساختمان 4طبقه مسکونی 8واحدی دچار حریق شده است بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش به دو انباری مجاور هم سرایت کرده بود.و دود بسیارغلیظی به طبقات اوج و حتی به ساختمان مجاور هم نفوذ کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی گفت:افراد محبوس شده است در طبقات به وسیله نیروهای آتش نشانی نجات یافتند.

وی اظهار کرد:نیروهای آتش نشانی 7نفر مشمول بر 2زن ،3مرد و 2کودک را نجات دادند.

ملکی با بیان اینکه حریق به طور کامل مهار شد،گفت:عملیات در ساعت00:09 بامداد به آخر رسید و کارشناسان حال پیگیری علت اتفاق هستند.

دستگیری جاعل عنوان مأمور کلانتری144 جوادیه تهرانپارس

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛سرهنگ محمدقربان منصوری مدیر کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس،گفت:در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به کلانتری، مراجعه و اعلام داشتند که یکی از مأموران این کلانتری با گرفتن رشوه قول مساعد داده که مسئله ما را حل کند. ولی از تاریخ دریافت مبلغ و مدارک، گوشی خود را خاموش کرده و مدارک و مستندات ما در دست او باقی مانده هست.

وی افزود: شکات که همگی مشخصات یک نفر را بیان می کردند، ظن مأموران را برانگیخت که امکان فعالیت یک مأمور قلابی در محدوده کلانتری وجود دارد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس ادامه داد:برای پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه، تیمی از عوامل کلانتری، شناسایی متهم و مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند. صورت مظنون در تحقیقات میدانی شناسایی و نشانی مخفیگاهش به دست آمد.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم که سوژه های خود را بعد از زاغ زنی گزینش می کرد، بعد از سوژه یابی، خود را مأمور کلانتری معرفی و با گرفتن یک سری مدارک و مبلغی پول از محل متواری می شد.

سرهنگ منصوری گفت: عوامل کلانتری توانستند متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و تحویل مقام قضایی بدهند.

حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت
جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ بااشاره به اتفاق آتش سوزی در یک ساختمان متروکه اظهار داشت: اتفاق در ساعت 2:46 بامداد در یک منزل مسکونی در خیابان دماوند، خیابان سبلان جنوبی اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود:بااعلام این اتفاق 2ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند .

ملکی گفت: نیرو های آتش نشانی به علت قفل بودن درب مهم و ورودی ساختمان، از حیاط ملک مجاور وارد ساختمان شدند.

وی در ادامه افزود:ساختمان متروکه به محلی جهت تجمع افراد کارتن خواب و معتاد و تجمع ضایعات تبدیل شده است بود.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد:نیروهای آتش نشانی در وقت اطفای حریق با جسد سوخته دو مرد 30و40ساله مواجه شدند که این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی بابیان اینکه عملیات در 4:37 به آخر رسیدگفت :علت مهم فوت از سوی پزشکی قانونی مشخص می شود.

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم
به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛”سرهنگ محمد بخشنده” ضمن اشاره به دستگیری 2 سوداگر فوت در محدوده پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم و کشف 151 کيلوگرم حشيش گفت: در تحقيقات انجام شده است از سوی مأموران پايگاه نهم پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، مشخص شد که دو تن از قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از جنوب کشور خریداری و با یک کامیون به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال دهند.

وی افزود:نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضایی قرار داده شد که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از خودروی آن ها صادر و تيم های عملياتی اين يگان وارد عمليات شدند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: محورهای مواصلاتی تحت نظر قرار داده شد و بعد از چند ساعت گشت زنی خودروی متهمان شناسایی و در محدوده بزرگراه پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم متوقف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تصریح کرد: در اين عمليات هر دو متهم بازداشت و در بازرسي از ماشین آن ها،151 کيلوگرم حشيش که به نحوه ماهرانه اي در کانتينر کاميون جاسازی شده است بود کشف شد.

بخشنده در پايان گفت: هر دو متهم در بازجويی های انجام شده است به جرايم خود اعتراف و بعد از تکميل پرونده به دادسرا انتقال یافته شدند.
هتل آپادانا دچار حریق شد
جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامیگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛گفت:کافی شاپ هتل آپادانا در ساعت 12 ظهر امروز دچار حریق شد و تلاش جهت خاموش کردن شعله های آتش ادامه دارد.

سخنگوی شرکت آتش نشانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه 4 ایستگاه آتش نشانی به محل اتفاق اعزام شدند،گفت: در این اتفاق 4 مرد به وسیله آتش نشانان از محل آتش سوزی خارج، و یک زن 60 ساله هم به اورژانس انتقال یافته شد.


آتش سوزی در جنگل های بدره/سومین آتش سوزی طی ۳ روز گذشته در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ظهر امروز بخشی از جنگل های پایین دست کبیرکوه واقع در شهرستان بدره دچار حریق شد که خوشبختانه وسعت آتش سوزی پایین بود.
این سومین آتش سوزی در استان ایلام طی سه روز گذشته است.

روزهای گذشته دو آتش سوزی در جنگل های کبیرکوه واقع در شهرستان های آبدانان و دره شهر اتفاق افتاد که ده ها هکتار از جنگل های این منطقه در آتش سوخت.

دستگیری زن موتورسوار سابقه دار با ظاهر پسرانه در رودسر

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛سرهنگ رمضانعلی پور قاسم گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رحیم آباد رودسر حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک مشکوک شده است و این وسیله نقلیه را متوقف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی بعد از پیاده شدن راکب متوجه شدند که وی خانمی با شکل و شمایل پسرانه هست؛ افزود: با تطبیق شماره بدنه موتور مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده که یکسال پیش در بندرانزلی به دزدی رفته است.

وی با اعلام اینکه این زن ۲۱ ساله به جرم مواد مخدر و دزدی سابقه دار بوده؛ بیان داشت: در بازرسی از وسایل همراه این زن نیز مقداری شیره تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه بعد از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل مسکونی این زن نیز مقداری اموال مسروقه کشف شد؛ اظهار داشت: شوهر این زن که معتاد به مواد مخدر است نیز جهت تحقیقات زیاد در منزل مسکونی دستگیر شد.

به گفته وی؛ تحقیقات پلیس جهت کشف دزدی های احتمالی از این همسران ادامه دارد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی | منزل مسکونی | آتش نشانی | روز گذشته | ساختمان | انتظامی | ایران | حوادث

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران - قم ، حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم ، حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *