خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واگذاری رایگان سگ‌های نگهبان به متقاضیان ، جمع‌آوری روزانه 40 تا 50 سگ بدون صاحب در شهر تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه از بین بردن فیزیکی سگ‌های بدون صاحب از سال ۹۲ ممنوع شده است هست، گفت: روزانه به

واگذاری رایگان سگ‌های نگهبان به متقاضیان ، جمع‌آوری روزانه 40 تا 50 سگ بدون صاحب در شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ کامران زنگیشه با توجه به وجود شهرستان های دارای مرز یکسان با پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: زمین های کشاورزی در حاشیه شهر و عدم عقیم سازی سگ‌ها در این مناطق موجب شده است تا روزانه تعداد زیادی از این حیوانات با ورود از مبادی حاشیه‌ای مناطق ۱، ۲، ۵، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ وارد محدوده شهری شوند.

وی با اشاره به اینکه سگ‌ها بعد از عقیم‌سازی در زیستگاه‌‌های اطرف شهر رهاسازی می‌شوند، تصریح کرد: علاقه‌مندان به حیوانات و سازمان‌های مردم ‌نهاد نیز می توانند با حضور در این زیستگاه‌ها در پروسه غذارسانی به این حیوانات شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه از بین بردن فیزیکی سگ‌های بدون صاحب از سال ۹۲ ممنوع شده است هست، گفت: روزانه به طور میانگین 40 تا 50 سگ در مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران جمع آوری و عقیم سازی می‌شوند.

واگذاری رایگان سگ‌های نگهبان به متقاضیان ، جمع‌آوری روزانه 40 تا 50 سگ بدون صاحب در شهر تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی با وزارت کشور و مطابق با دستورالعمل واگذاری، سگ های عقیم شده است به صورت رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می گیرد.

گفتنی هست؛ این طرح هم اکنون در مرحله ی پایلوت و کارشناسی واقع شده است است و در آینده به صورت عمومی در اختیار شهروندانی که نیازمند سگ گله یا چوپان هستند، قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ممنوعیت از بین بردن فیزیکی سگ‌های بدون صاحب از سال ۹۲

واژه های کلیدی: حیوانات | در حاشیه | روزانه | رایگان | ایران | اخبار شهری | نگهداری از سگ گله | مبادی حاشیه ای شهرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *