خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به تشریح شرح بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان این نهاد پرداخت.

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه خطرات زیادی جامعه تحت حمایت این نهاد را ترساندن می کند، اظهار داشت: قرار داد بیمه حوادث مسکن و بیمه اثاثیه منزل مددجویان از مهرماه سال ۹۵ به مدت یک سال با شرکت بیمه دانا منعقد شده است است که از ابتدای قرارداد تا کنون با همکاری و تعامل بیمه کارها موثری در جبران خسارت و آرامش خاطر خانواده ها فراهم شده است است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه نشانه روستایی تحت حمایت، مبلغ شرکت بیمه ۲۰۰ میلیون ریال جهت سرمایه ساختمان و ۱۰۰ میلیون ریال جهت سرمایه اثاثیه منزل هست، گفت: در جامعه نشانه شهری نیز جهت سرمایه ساختمان ۳۵۰ میلیون ریال و جهت سرمایه اثاثیه مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تعهد شده است هست. همچنین در جامعه نشانه شهری و روستایی جهت سرمایه فوت، نقص عضو کلی و جزئی ناشی از حوادث مشمول بیمه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است است.

جزئیات بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: برای اسکان موقت جامعه نشانه شهری و روستایی و تعهد اسکان جهت بیمه شدگان مبلغ ۵۰ میلیون ریال تعهد شده است است.

رهبر با اشاره به اینکه طی این مدت از حدود ۲۴ هزار پرونده تشکیل شده است در این زمینه، تعداد ۱۱ هزار پرونده پیگیری و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خسارت به مددجویان سراسر کشور پرداخت شده است هست، گفت: ۱۳ هزار پرونده نیز جهت جبران خسارت در دست اقدام است.

وی با اعلام اینکه تاکنون استان فارس با تشکیل ۱۱ هزار و ۶۰۰ پرونده ناشی از حوادث و بلایای طبیعی و دریافت مبلغ 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت بیشترین سهم را در این زمینه دارد، ادامه داد: استان های خراسان رضوی با ۴ هزار و ۶۰۰ پرونده، خراسان شمالی با ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده و کرمان با هزار و ۵۰۰ پرونده دارای بیشترین فراوانی هستند.

رهبر افزود: برگزاریکارگاه های آموزشی «فرآیند اجرای قرارداد» جهت مددکاران و مسئولان واحدهای ستادی تمامی ادارات کل استان‌ها و مدیریت هزینه در ارتباط با بهره گیری از مبالغ واریزی جبران خسارت به وسیله بیمه، حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد، تسهیلات مصوب ستاد مدیریت بحران استانداری و سایر کمک‌ها جهت بازسازی و تعمیرات واحدهای مسکونی مددجویان آسیب دیده از جمله کارها در بازتوانی این خانواده ها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به تشریح شرح بیمه حوادث مسکن و اثاثیه مددجویان این نهاد پرداخت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیته امداد | استان فارس | ساختمان | خانواده | سلامت | خسارت | حوادث | پرونده | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *