خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جذب 500 میلیاردتومانی کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته

قایم مقام همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور از جذب 500 میلیارد تومان کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته خبر داد.

جذب 500 میلیاردتومانی کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمدعلیکوزه گر قایم مقام همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور در نشست خبری کمپین قلب مهربان که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند، اظهار داشت: حدود 27 هزار مرکز و موسسه با شرکت بهزیستی همکاری می کنند.

عبارات مهم : همکاری – مشارکت
وی افزود: خیران با مراجعه حضوری و غیر حضوری به روش های مختلف، سال گذشته 500 میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

قائم مقام شرکت بهزیستی کشور ادامه داد: زیاد این مشارکت‌ها مربوط به استان خراسان رضوی بود.

وی با اشاره به کمیپن قلب مهربان افزود: این کمپین یکی از روش های جذب همکاری های مردمی است که همزمان با شروع سال تحصیلی تازه جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار اجرا خواهد شد.

کوزه گر ادامه داد: این کمپین در روزهای دیگری از سال جهت اهداف مختلفی مانند تامین جهیزیه، تامین مایحتاج شب عید و غیره تمدید می شود.

جذب 500 میلیاردتومانی کمک‌های خیران به مددجویان بهزیستی در سال گذشته

وی در آخر با اشاره به اینکه نشانه از برگزاری این کمپین کمک رسانی مردم به نیازمندان هست، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های همیشگی خیران نحوه رساندن و تحویل کمک‌ها به نیازمندان واقعی است و در کمپین قلب مهربان، ضمن شناسایی نیازمندان و روش های متفاوت پرداخت نقدی، مبالغ واریزی مستقیم به حساب صاحبان مهم آن‌ها واریز می شود.

انتهای پیام/

مشارکت 27 هزار موسسه و مرکز خیریه با بهزیستی کشور

واژه های کلیدی: همکاری | مشارکت | اخبار رفاه و تعاون | قایم مقام همکاری های مردمی شرکت بهزیستی کشور | سازمان بهزیستی کشور | مشارکت های خیران | کمک به دانش آموزان نیازمند |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *