خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جذابیت‌های بصری امید به زندگی شهروندان را زیاد کردن می‌دهد

نصب تابلو‌های نقاشی‌ مینیاتوری در سطح شهرها جذابیت‌های بصری دلنشینی را جهت شهروندان ایجاد می‌کند و در زیاد کردن امید به زندگی آن‌ها موثر است.

جذابیت‌های بصری امید به زندگی شهروندان را زیاد کردن می‌دهد

اعظم ذوالفقاری روان‌شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به تاثیر تابلوهای نقاشی مینیاتوری راه اندازی شده است در سطح شهر بر زیاد کردن امید به زندگی در میان شهروندان اظهار داشت: نقاشی و تابلوهایی که در سطح معابر شهر راه اندازی می شوند حامل پیام‌هایی با مضامین متفاوت هستند و از سویی موجب شادی آفرینی و امید به زندگی در میان شهروندان می‌شوند.

وی افزود: راه اندازی تابلوهای نقاشی مینیاتوری در شهر نه تنها صورت شهر را قشنگ می‌کند، بلکه بدهید واسطه پیام‌هایی را به مخاطبان انتقال می‌دهد و باعث یادآوری و ترویج فرهنگ و رسوم گذشتگان میان نسل تازه می‌شود.

ذوالفقاری گفت: بدون تردید گزینش نقاشی قهوه خانه‌ای بر مبنای بسیار دقیقی شکل گرفته و طرح، ترکیب بندی و رنگ آمیزی آن براساس الگوهای تثبیت شده است قدیمی است و نقاشان این سبک در مسیری جدا از نگارگری و نقاشی رسمی دوره‌های زندیه و قاجاریه حرکت کرده اند.

جذابیت‌های بصری امید به زندگی شهروندان را زیاد کردن می‌دهد

وی تصریح کرد: این نقاشی‌ها به عنوان عاملی جهت انتقال خبر به مخاطبان که شهروندان هستند به شمار می‌آیند؛ در صورتی که طراحی این نقاشی‌ها به دور از هرگونه پیام‌های شعارگونه باشد تأثیر بیشتری در ذهن مخاطبان خواهند گذاشت و باعث ترویج هنر اصیل ملی در سطح اجتماع می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خانواده | اندازی | نقاشی | طراحی | صورتی | زندگی | انتقال | اخبار خانواده و جوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *