خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

موتورها هم مانند خودروها عوارض پرداخت کنند ، توقف اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: 2 ماه از زمانی که به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مهلت داده بودیم که جهت طرح

موتورها هم مانند خودروها عوارض پرداخت کنند ، توقف اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به قیمت طرح ترافیک جهت شهر تهران، اظهار داشت: طبق لایحه ای که هر ساله شهرداری جهت این طرح به شورای شهر ارائه می دهد قیمت آن در کمیسیون برابر شرایط شهر تصویب و در نهایت ابلاغ می شود.

وی با اشاره به طرح پیشنهادی کمیسیون عمران و حمل و نقل جهت دریافت عوارض ترافیک از موتورسیکلت ها، افزود: معتقدیم که یک موتورسیکلت 7 برابر یک ماشین آلودگی تولید می کند ولی هیچ برخوردی با آن نمی شود به همین منظور کمیسیون حمل و نقل تصمیم گرفت که در طرح ترافیک جهت موتورسیکلت ها هم محدودیت هایی در نظر بگیرد تا موتورسیکلت ها هم مانند خودروها عوارض پرداخت کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه جهت این عنوان به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران سه ماه وقت دادیم که با پلیس راهنمایی و رانندگی راهکارهای اجرایی به محدوده طرح ترافیک را جهت تصویب به شورا ارائه کند، یادآور شد: دو ماه از زمانی که به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مهلت داده بودیم می گذرد و شهرداری جهت این طرح هیچ ساز و کاری به شورا ارائه نداده است.

موتورها هم مانند خودروها عوارض پرداخت کنند ، توقف اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها

قناعتی با بیان اینکه ما نمی دانیم که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران چه ساز و کاری جهت این عنوان دیده و چه مبلغی جهت طرح مشخص کرده هست، گفت: در بند 6 مصوبه گذشته شورا تأکید شده است بود که این امر باید مورد تصویب شورای شهر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هنوز از سوی شهرداری این ساز و کار جهت اجرا به شورا ارائه نشده هست، تاکید کرد: تا زمانی که این عنوان مصوبه شورا را نداشته باشد نمی تواند جهت تایید نهایی به شورای عالی ترافیک برود به همین منظور هر گونه اقدامی در این زمینه غیرقانونی است.

قناعتی گفت: نباید بدون فراهم کردن زیرساخت ها عضویت طرح ترافیک انجام شود و پروژه ای که مشخص نیست که چه زمانی به آخر برسد را شروع کنیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که شهرداری شیوه اجرا را تهیه نکرده و به شورا ارائه ندهد و از شورا مصوبه دریافت نکند این طرح قابل اجرا نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: 2 ماه از زمانی که به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مهلت داده بودیم که جهت طرح

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه شهرداری جدیدا عضویت از موتورسیکلت ها را انجام داده هست، گفت: شهرداری اعلام کرده که عضویت ما به منظور جمع آوری اطلاعات است چراکه می خواهیم بدانیم چه تعداد موتورسوار کار و شرایط ترددشان در محدوده طرح ترافیک است.

قناعتی ادامه داد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرده که می خواهیم آماری از میزان تردد موتورسوارها در محدوده طرح ترافیک در دست داشته باشیم و بعد جهت این آمار شرایط و راهکارهایی که می توانیم جهت آن طرح ترافیک را لحاظ کنیم به شورا بیاوریم.

وی اضافه کرد: عضویت شهرداری به منظور تایید این عنوان نیست و تنها زمانی تایید می شود که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ساز و کار مناسبی به شورا ارائه دهد و بتوانیم عنوان را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ابوالفضل قناعتی | شورای اسلامی | موتورسیکلت | هیئت رئیسه | شورای شهر | شهرداری | ترافیک | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *