خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توصیه های مهم به سالمندان جهت انجام اعمال حج

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: سالمندان و دارای بیماری‌های پرخطر بلافاصله بعد از سفر جهت انجام اعمال حج بیرون از هتل نروند.

توصیه های مهم به سالمندان جهت انجام اعمال حج

پیرحسین کولیوند معاون مرکز پزشکی حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛با اشاره به آخرین اوضاع بهداشتی و درمانی به زائران خانه‌ی خدا گفت: خدمت به زائران خانه‌ی خدا و حرم نبوی جهت پرسنل هلال احمر افتخار است.

‏‎وی در ادامه در توصیه‌ای خطاب به مدیران و روحانیون کاروان‌ها اظهار داشت: با توجه به خستگی سفر به خاص در افراد سالمند و وقت طولانی رسیدن به مکه مکرمه، به مدیران و روحانیون محترم کاروان‌ها توصیه می‌شود تا افراد سالمند و دارای بیماری‌های پرخطر را بلافاصله جهت انجام اعمال حج بیرون از هتل نبرند.

کولیوند افزود: امیدواریم با استراحت و نوشیدن آب کافی و با مراقبت‌های مورد نیاز به خاص هنگام «طواف و سعی» شاهد شدت یافتن بیماری قلبی و مزمن جهت زائران نباشیم.

توصیه های مهم به سالمندان جهت انجام اعمال حج

کادر درمانی حج با من مانند پدر خود واکنش‌ها کردند

‏‎ پدر یک شهید دفاع مقدس در ‏‎بیمارستان مدینه منوره که از پایتخت کشور عزیزمان ایران به حج اعزام شده است است در جریان معاینات پزشکی اش گفت: از خدا می‌خواهم که پرستاران و پزشکان زحمت کش هلال احمر را در پناه خود حفظ کند و هر خواسته‌ای دارند برآورده شود چراکه رسیدگیو نحوه‌ی برخورد پرسنل و خدمات واقعا عالی بود و پرستاران و کادر درمانی با من مثل پدر خود واکنش‌ها می‌کردند و من در مدت خوابیدن اصلا احساس غریبی نکردم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سالمند | بیماری | پزشکی | زائران | درمانی | اخبار حج و زیارت | اخبار بعثه مقام معظم رهبری | حج تمتع 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *