خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تمهیدات هواناجا جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس

فرمانده هوا ناجا گفت: بالگرد‌های هواناجا جهت انجام ماموریت در این روز آماده وتجهیز هستند.

تمهیدات هواناجا جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار خلبان حسین علی مستاجران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان، کارها هوا ناجا را همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس تشریح کرد.

وی اظهار کرد: مطابق ماموریت‌های گذشته، هوا ناجا یکی از مجموعه‌های هوایی کشور است که توفیق دارد همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس، خدمات پروازی را در ابعاد متفاوت و مطابق با مأموریت‌های نیروی انتظامی اجرایی و دنبال کند.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: در جهت اجرای مأموریت‌ها در این روز، ۵ فروند بالگرد به صورت خاص جهت اجرای ماموریت‌ها در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آینده نگری شده است است که پشتیبانی، کنترل هوایی ترافیک، تامین امنیت، تصویربرداری از مراسم و غیره را به عهده دارد.

تمهیدات هواناجا جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس

این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین تعدادی بالگرد وهواپیما نیز جهت انجام ماموریت در سایر استان‌ها آینده نگری شده است است.

وی با بیان اینکه یک بالگرد جهت تصویر برداری هوایی تخصیص داده شده است یافته هست، افزود: تعدادی بالگرد جایگزین هم جهت مأموریت‌های از پیش تعریف نشده در نظر گرفته ایم.

سردار مستاجران بیان کرد: جهت تأمین امنیت در این روز، یک فروند بالگرد خاص به فرماندهی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تخصیص داده شده است داده شده است هست، همچنین در جهت کنترل هوایی ترافیک، تعدادی بالگرد هم جهت انجام مأموریت‌های پلیس راهور در نظر گرفته شده است است.

این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: بالگرد‌هایی هم جهت امداد و اورژانس هوایی همراه با تیم پزشکی مجرب و تجهیزات کامل آینده نگری شده است است.

فرمانده هوا ناجا گفت: بالگرد‌های هواناجا جهت انجام ماموریت در این روز آماده وتجهیز هستند.

فرمانده هوا ناجا مطرح کرد: برنامه ریزی ارائه خدمات انتظامی از سوی هوا ناجا همزمان با راهپیمایی روز قدس، از روزهای قبل آینده نگری و تدابیر مورد نیاز به کارکنان این مجموعه ابلاغ شده است است.

سردار مستاجران گفت: تلاش مجموعه هوا ناجا انجام مأموریت در عالی ترین شکل ممکن است و امیدواریم، چون سنوات گذشته شاهد حضور پرشور مردم انقلابی کشور عزیزمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس باشیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نیروی انتظامی | راهپیمایی | برگزاری | انتظامی | ایران | مجموعه | هوا ناجا | روز قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *