خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تمرکز مهم پلیس، پیشگیری از وقوع جرم است

رئيس پليس پيشگيری ناجا گفت: امروز تلاش مهم پلیس برخورد با جرم و مجرمان نیست، بلکه تمرکز مهم بر پیشگیری از وقوع جرم است آیا که پلیس ترجیح

تمرکز مهم پلیس، پیشگیری از وقوع جرم است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار محمد شرفی در چهارمین نشست دبیرخانه همایش”کلانتری مطلوب در افق 1404با تاکید بر اینکه مردم شریف کشور عزیزمان ایران یک پليس مسئول و پاسخگو می خواهند، اظهار کرد: پلیس پیشگیری در حوزه‌ای به انجام ماموریت می‌پردازد که بیشترین تماس و برخورد را با شهروندان دارد، بعد وظیفه پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری جهت پلیس پیشگیری بسیار حساس‌تر خواهد بود.

رئيس پليس پيشگيری ناجا با بيان اینکه رويكردها و تدابير جهت انجام ماموریت شایسته در پلیس پيشگيری به جد دنبال می شود، گفت: آنچه امروز در طرح‌هایی مانند طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، معماری ناجای آینده و کلانتری مطلوب 1404 مورد نظر و مقصود نیروی انتظامی هست، همان محورهایی است که از سوی فرمانده معظم کل قوا در مورد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مورد تاکید بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مقام معظم رهبری در حوزه نیروی انتظامی بیش از هر مورد دیگری بر کلانتری‌ها به عنوان سرانگشتان ناجا تاکید فرموده‌اند و روشن است که منویات ایشان بیش از هر بخش دیگری در ناجا معطوف به ماموریت‌های پلیس پیشگیری و نقطه تمرکز آن یعنی پیشگیری اجتماعی، انتظامی است.

تمرکز مهم پلیس، پیشگیری از وقوع جرم است

سردار شرفی تصریح کرد: امروز پلیس، دارای ساختاری نوین و متفاوت از گذشته است و با آنچه پیش‌تر در دید عموم وجود داشت فاصله بسیاری دارد، شیوه‌های پلیسی به روز شده‌اند و پیشگیری انتظامی در اولویت وجایگاه بالاتری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز دیگر تلاش مهم پلیس روی برخورد با جرم و مجرمان متمرکز نیست، بلکه بر پیشگیری از وقوع جرم است و پلیس ترجیح می‌دهد که با به کارگیری روش‌های کارآمد پیشگیری، اساسا از وقوع جرم جلوگیری کند تا اینکه با صرف هزینه و انرژی بسیار در صدد مقابله با آن برآید و انجام این مهم بیش از هر بخش دیگری متوجه پلیس پیشگیری ناجاست.

رئيس پليس پيشگيری ناجا تصریح کرد: همه آنچه گفته شد باید در کنار اخلاق حسنه و روی گشاده باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پلیس باید به عنوان یارمقتدر و مهربان جهت مردم ظاهر شود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی جلب رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز کشورمان است که انجام هر دو اینها از عالی ترین و پسندیده‌ترین کارهاست و توفیق دوبرابر را جهت ناجا ایجاد خواهد کرد که باید قدر آن را دانست.

رئيس پليس پيشگيری ناجا گفت: امروز تلاش مهم پلیس برخورد با جرم و مجرمان نیست، بلکه تمرکز مهم بر پیشگیری از وقوع جرم است آیا که پلیس ترجیح

سردار شرفی خاطرنشان كرد: مردم انتظار دارند پليس كشور پليسی باشد كه مسئولیت پذير و پاسخگو بوده و این عنوان باید در تمام مراحل انجام ماموریت همواره در خاطر کارکنان ناجا باشد.

انتهای پیام/

پلیس مسئول و پاسخگوی مطالبات مردمی است

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | نیروی انتظامی | پیشگیری | انتظامی | تمرکز | اخبار ناجا | اخبار راهور | سردار اشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *