خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشکیل بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: تشکیل بانک ایده نخبگان و تجاری سازی آن در سال آینده بر مبنای تکیه بر توانایی های جامعه نشانه انجام می‌شود.

تشکیل بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، علی عباس کمری مدیر مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نشست خبری که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته یک سری طرح های تحولی ایجاد و به نتیجه رسید مانند ادغام مرکز تشکل ها و دانش پژوهان که از زیر مجموعه معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت نظر مستقیم ریاست بنیاد شهید و ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی در ادامه اذعان کرد: در راه اهداف این مرکز نقشه راه و استراتژیک 5 ساله ای تعریف شد که براساس آن کارها زیرساختی مانند عوض کردن ساختار، پیگیری به اوضاع پرسنلی و اعتباری در نظر گرفته شد.

کمری با بیان اینکه براساس این نقشه راه، کادرسازی جهت نظام و جانشین پروری را پیش برده ایم، تصریح کرد: ما در این مرکز به دنبال آن هستیم تا با استفاده از توان و نخبگان شاهد و ایثارگر، شبکه ملی کارگروه‌های تخصصی خاص دانش پژوهان را با به کارگیری نخبگان و سرآمدان ایثارگر و شاهد پیش بریم.

تشکیل بانک ایده نخبگان شاهد و ایثارگر

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر عنوان کرد: در 5 حوزه اقتصاد دانش بنیان که به اقتصاد مقاومتی و جامعه نشانه کمک می کند، کارگروه‌هایی مشمول بر بهداشت و درمان، حقوق و امور بین الملل، توسعه فرهنگی، نیروی انسانی و ارتقای بهره‌وری، اقتصاد دانش بنیان، آی تی و اطلاع رسانی را تشکیل داده‌ایم که نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر عضو این کارگرو‌ ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: نخبگان می‌توانند پرسشها را شناسایی، نقد و پیشنهادات خود را به کارگروه‌های مرکز ارائه کنند و در این راستا می‌توانیم آنچه که مورد نظر جامعه نشانه است را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهیم تا سازمانی پویا ایجاد شود.

کمری با اشاره به اینکه جهت هر کارگروه 25 نفر را در نظر گرفته ایم، اضافه کرد: امسال بانک ایده نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و همچنین تجاری سازی ایده ها را اجرایی می‌کنیم که امیدوارم این عنوان علاوه بر تجاری سازی ایده‌های نخبگان و سرآمدان ایثارگر، بتواند به برطرف مسئله بیکاری در جامعه نیز کمک کند.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در خصوص برپایی نمایشگاه ادامه داد: در این راستا نمایشگاهی از روز شنبه بر پا شده است است و تا روز پنج‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت که در این نمایشگاه 105 اثر هنری مشمول بر نقاشی، خوشنویسی، نقاشی خط و نگارگری به نمایش گذاشته شده است است.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: تشکیل بانک ایده نخبگان و تجاری سازی آن در سال آینده بر مبنای تکیه بر توانایی های جامعه نشانه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این نمایشگاه به دعوت وزارت فرهنگ و گردشگری کشور عراق برگزار شده است و 6 نفر از نخبگان ایثارگر مشمول بر 3 مرد و 3 زن در آن حضور دارند که 2 نفر از آنان جانباز و مابقی فرزند شهید هستند.

کمری راجع به اردوی های خارجی نخبگان و سرآمدان ایثارگر در کشورهای متفاوت تصریح کرد: برنامه هایی جهت زیاد کردن این اردوها در کشورهای متفاوت دنیا داریم که یکی از آن‌ها نمایشگاه بین المللی کتاب در آلمان بود که مقرر شده است تا نخبگان ایثارگر در آن شرکت کنند.

در حال تکمیل…

واژه های کلیدی: نمایشگاه | ایثارگران | نمایشگاه | اقتصاد | نقاشی | اخبار رفاه و تعاون | علی عباس کمری | رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *