خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشریح آخرین اوضاع محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی

رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت:تردد وسائل نقلیه از ساعت 8صبح تا آخر تشییع پیکر شهید حججی در خیابان های منتهی به 17شهریور تا میدان امام حسین(ع) ممنوع است.

تشریح آخرین اوضاع محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار محمد رضا مهماندار مدیر پلیس راه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اظهار داشت: مسیر خیابان 17شهریور از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا جهت تشییع پیکر شهید حججی آماده شده است و ماموران راهنمایی و رانندگی در این مسیر ها حضور دارند.

وی افزود:سعی کردیم تا ساعت 8صبح خیابان های عرضی منتهی به خیابان 17را جهت رفت و آمد دانش اموزآن و کارمندان باز نگه داریم ولی از این ساعت به بعد عبور تمامی وسائل نقلیه در خیابان های منتهی به خیابان 17شهریور تا میدان شهدا ممنوع است.

سردار مهماندار گفت: شرق خیابان 17 شهریور از بزرگراه امام علی (ع) به سمت خیابان 17 شهریور محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال شده است است ، همچنین از سمت غرب خیابان 17 شهریور از خیابان کشور عزیزمان ایران و از جنوب به سمت شمال از تقاطع شکوفه محدودیت های تردد اعمال می شود.

تشریح آخرین اوضاع محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی

وی افزود:به شهروندان و افرادی که قصد حضور در مراسم را دارند توصیه می کنیم به هیچ وجه از موتور سیکلت و خودروی شخصی استفاده نکنند و حتما از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند لیکن محل پارک ماشین در محل وجود ندارد و به موتور سیکلت سواران توصیه می شود که به هیچ وجه وارد جمعیت و مسیر برگزاری مراسم نشوند.

انتهای پیام/

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در خیابان های منتهی به 17 شهریور

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | موتور سیکلت | میدان امام | مهماندار | استفاده | خیابان | محدودیت | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *