خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تسویه حساب‌های حزبی را در مدیریت بحران دخیل نکنیم

رئیس شرکت مدیریت بحران تهران، گفت: مدیران نباید عیب‌جویی، اتهام زایی، علت تراشی و تسویه حساب‌های گروهی، حزبی و سیاسی را در مدیریت بحران دخیل کنند.

تسویه حساب‌های حزبی را در مدیریت بحران دخیل نکنیم

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، احمد صادقی مدیر شرکت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم رونمایی و بهره برداری از دستاوردهای شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه تاریخچه پایتخت کشور عزیزمان ایران نشان می‌دهد که این کلانشهر در معرض انواع مخاطرات طبیعی(زمین و مخاطرات آب و هوایی) و انسان ساز قرار دارد، اظهار داشت: به موازات این نوع مخاطرات آسیب زایی و ظرفیت‌های موجود جهت مقابله با آنها در محلات متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران متفاوت است.

وی افزود: با توجه به این تفاوت‌ها ارزیابی خطر و برنامه ریزی جهت کم کردن بحران در مقیاس محله‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مهم است.

رئیس شرکت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران طرحی را با نشانه برنامه ریزی جهت کم کردن خطر ناشی از حوادث در مقیاس محله‌های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تهیه کرده هست، گفت: بر این اساس یک مدل بومی تهیه شده است تا به سوال‌های مطرح شده است در زمینه مخاطرات، آسیب پذیری‌ها و ظرفیت ها، میزان خطرات و اولویت بندی آنها به تفکیک 354 محله پایتخت کشور عزیزمان ایران و نیازهای کم کردن خطر پذیری در مقیاس هر محله پاسخ داده شود.

تسویه حساب‌های حزبی را در مدیریت بحران دخیل نکنیم

صادقی با بیان اینکه مدیریت بحران در کشور عزیزمان ایران تنها به پرداخت خسارت‌ها خلاصه شده است هست، یادآور شد: به جای پرداخت خسارت‌ها باید در جهت پیشگیری از بحران اقداماتی انجام شود، آیا که هسته مرکزی مدیریت بحران بحث حوادث و بلایای طبیعی است.

وی ادامه داد: سامانه پایش تاب آوری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و تدوین ساختار شرکت و شورای هماهنگی مدیریت پایتخت کشور عزیزمان ایران که در جهت کم کردن خطر پذیری محلات شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران راه اندازی شده است است.

رئیس شرکت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه بسیاری از سازمان‌ها حتی کوچک‌ترین اطلاعات خود را در اختیار مدیریت بحران قرار نمی‌دهند، گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم به یک لایحه مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران دست یابیم، به همین منظور همچنان در بحث صف بندی تقسیم وظایف دچار اشکال هستیم.

صادقی با بیان اینکه در عالی ترین شرایط آمادگی جهت بحران قرار داریم، تصریح کرد: بدون تردید باید به منابع انسانی باید توجه خاص ای داشته باشیم.

رئیس شرکت مدیریت بحران تهران، گفت: مدیران نباید عیب‌جویی، اتهام زایی، علت تراشی و تسویه حساب‌های گروهی، حزبی و سیاسی را در مدیریت بحران دخیل کنند.

وی ادامه داد: امروزه در 123 ناحیه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کارشناسان ارشد و پدافند غیر عامل جهت مهار بحران مستقر شده‌اند و همچنین در 354 محله پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان ایمنی با همکاری و همکاری شهروندان انجام می‌شود.

رئیس شرکت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه به دنبال فعال کردن اورژانس در سطح محلات هستیم، افزود: بدون تردید این عنوان حائز اهمیت است.

یک ریال هم از منابع ملی جهت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران هزینه نشده است

صادقی گفت: تاکنون از منابع ملی جهت مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران حتی یک ریال هم هزینه نشده، به همین علت درخواست داریم که مسئولان بدون درآمدزایی و اقتصاد به عنوان پیشگَیری از حوادث هم فکر کنند.

وی افزود: مدیران نباید عیب جویی، اتهام زایی، علت تراشی و تسویه حساب‌های گروهی، حزبی و سیاسی را در مدیریت بحران دخیل کنند.

انتهای پیام/

مدیریت بحران در کشور عزیزمان ایران تنها به پرداخت خسارت‌ها خلاصه شده است است

واژه های کلیدی: پرداخت خسارت | مدیریت | پیشگیری | منابع | خسارت | حوادث | ایران | اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *