خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت به تعهد 50 درصدی خود جهت توسعه مترو عمل کند ، تخلف رانندگان تاکسی به علت سردرگمی در زیاد کردن قیمت کرایه‌ها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خرداد ماه جهت افتتاح خط 7 مترو در نظر گرفته به همین

دولت به تعهد 50 درصدی خود جهت توسعه مترو عمل کند ، تخلف رانندگان تاکسی به علت سردرگمی در زیاد کردن قیمت کرایه‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باید خط 6 و 7 مترو را تا قبل از اتمام برنامه افتتاح کنیم، اظهار داشت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خرداد ماه را جهت افتتاح خط 8 مترو در نظر گرفته است.
وی افزود: از دولت درخواست دارم تا یک هزار دستگاه واگن مترو را همزمان با افتتاح خط 6 و 7 وارد مدار کند تا در خصوص واگن مسئله خط 3 را نداشته باشیم.

عبارات مهم : ابوالفضل قناعتی – شورای اسلامی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: اگرچه معتقدیم دولت نمی تواند یک هزار دستگاه را به بهره برداری برساند ولی درخواست داریم تا حداقلی را تامین کند، آیا که اگر این امر محقق نشود خط 7 با حدود زیاد از 30 دقیقه حرکت خواهد داشت و مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
قناعتی با بیان اینکه دولت باید به تعهد 50 درصدی خود جهت توسعه اتوبوس و مترو عمل کند، تاکید کرد: بدون تردید همه باید به قانون و مصوبات پایبند باشیم، به همین علت درخواست دارم دولت به تعهدات خود عمل کند.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون با کمبود واگن مواجه هستیم، گفت: اگر دولت همت اوج داشته باشد و واگن به خطوط تزریق کند، می توانیم پرسشها به وجود آمده را برطرف کنیم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه وزارت کشور هنوز اصل زیاد کردن کرایه های حمل و نقل عمومی را اعلام نکرده هست، تصریح کرد: به علت حضورم در کمیته انضباطی متوجه تخلف رانندگان تاکسی شده است ام، به همین علت درخواست دارم قیمت کرایه ها به شورا اعلام شود، آیا که شورای حل اختلاف قیمت کرایه ها را اعلام کرده است.
قناعتی افزود: در حال حاضر با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس جهت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مواجه هستیم، آیا که در پیک زمان، مردم بیش از 20 دقیقه در ایستگاه ها منتظر می مانند که این عنوان در شأان آنها نیست.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ابوالفضل قناعتی | شورای اسلامی | هیئت رئیسه | شورای شهر | دستگاه | تاکسی | ایران | دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *