خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تخریب محیط زیست با نقض معاهده پاریس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نقض قوانین بین المللی در امریکا در ارتباط با کناره گیری این کشور از معاهده پاریس خبر داد.

تخریب محیط زیست با نقض معاهده پاریس

سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیستگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اقدام اخیر ترامپ به کناره گیری از معاهده پاریس اظهار داشت: هنگامی که ترامپ به ریاست جمهوری امریکا منتخب شد، اکثر سیاستمداران دنیا آینده نگری کردند که ترامپ فردی است که چهارچوب قوانین بین المللی را نقص خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: اقدام اخیر ترامپ نشان از همین نقص و پایبند نبودن به قوانین و معاهدات بین المللی دارد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – قوانین بین المللی

سعیدی با اشاره به سیاست امریکا و موضع بین المللی ترامپ نسبت به خاورمیانه گفت: سفر اخیر ترامپ به عربستان و حمایت خود از تروریسم و همچنین تقویت تسلیحاتی رژیم آل سعود جهت ایجاد ناامنی در منطقه نشان از پایبند نبودن این کشور به حقوق بشر و حقوق بین المللی دارد، این در حالی است که امریکا خود را مدافع حقوق بشر می داند ولی جهت ناامن کردن منطقه دست به هرکاری می زند.
وی در ادامه افزود: اقدام کناره گیری امریکا از قطعنامه پاریس هیچ توجیح منطقی ندارد و می تواند تاثیرات منفی بر محیط زیست و زیست محیط انسانی در کره زمین داشته باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کناره گیری امریکا از معاهده پاریس نشان دهنده آن است که امریکا هیچ زمانی پایبند به هیچ معاهده و قوانینی نبوده و هر لحظه ناقص مهم قوانین بین المللی هست، چراکه خود را هر لحظه کدخدای دنیا و جهانیان را برده خود می داند و می تواند بر همه عالم سلطنت کند.
وی با اشاره به این که امریکا یکی از ابر قدرت های تولید گازهای گلخانه ای هست، تصریح کرد: امریکا خود یکی از بزرگترین تولید کننده گازهای گلخانه ای و تخریب محیط زیست در دنیا هست، این می تواند توجیهی جهت زیاد کردن آلایندگی در دنیا به دست امریکا باشد، چراکه یکی از قوانین این معاهده جلوگیری از تولید گازهای گلخانه ای و تخریب محیط زیست به وسیله این گاز است.
سعیدی با اشاره به تصویر العمل جوامع بین المللی نسبت به این اقدام ضد محیط زیستی دولت امریکا گفت: تصویر العمل شرکت ملل نسبت به اقدام ضد محیط زیستی ترامپ امیدوارکننده بود و سیاستمداران و دوستداران محیط زیستی به این اقدام مدیر جمهور امریکا باید هرچه سریعتر تصویر العمل نشان دهند و دولت امریکا با وتوی این تصمیم ترامپ بتواند کمکی به محیط زیست جهانی کند.
وی در آخر اظهار داشت: محیط زیست و منابع طبیعی انسانی تاثیر شگرفی در دنیا، اقتصاد، سیاست و خود بشر می گذارد. از همه دوست داران محیط زیست و نمایندگان زیست محیطی جهت این اقدام مدیر جمهور امریکا تقاضا دارم واکنشی نشان دهند تا با این اقدام ترامپ، محیط زیست و شدت یافتن تخریب منابع طبیعی باعث نابودی دنیا نشود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | قوانین بین المللی | تولید گاز | گلخانه | امریکا | پاریس | قوانین | اخبار محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *