خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاکید رییس شرکت حج و زیارت برتهیه واستفاده از عالی ترین مواد اولیه جهت تهیه غذای زایران

“‌حمید محمدی ” رییس شرکت حج و زیارت که جهت نظارت بر فرایند خدمتگزاری عوامل اجرایی به ضیوف الرحمن در مدینه منوره بسر می‌برد؛ بر ضرورت تهیه و

تاکید رییس شرکت حج و زیارت برتهیه واستفاده از عالی ترین مواد اولیه جهت تهیه غذای زایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ اقای محمدی امروز – چهارشنبه – در دیدار از انبار مرکزی ستاد کشور عزیزمان ایران در مدینه منوره؛ استفاده از کالا‌های استاندارد، باکیفیت و مناسب با ذائقه زایران ایرانی را با نشانه رضایتمندی زوار نبوی مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین از روند تهیه؛ نگهداری و توزیع اقلام مورد نیاز زایران به وسیله انبار مرکزی دیدار کرد و نرم افزار خاص انبارداری را در حضور کارشناسان مربوطه رویت و نکات مورد نیاز در خصوص بعضی مباحث را به مسئولین ذیربط یادآور شد.

یاد آور می‌شود؛ انبار مرکزی ستاد مدینه منوره همانند سال‌های قبل با برنامه ریزی قبلی فعالیت خود را قبل از ورود زائران شروع کرده است و تامین اقلام دو آشپزخانه مرکزی دخیل و زین و ۲۳ مجموعه هتل‌های محل استقرار زائرین کشورمان را برعهده دارد.

تاکید رییس شرکت حج و زیارت برتهیه واستفاده از عالی ترین مواد اولیه جهت تهیه غذای زایران

همه زایران و عوامل اجرایی حج درهر وعده غذایی از یک نوع غذا بهره مند می‌شوند و تفاوتی در کیفیت و تنوع غذای زایران وجود ندارد.

هم اکنون بیش از ۱۱ هزار زایر ایرانی در مدینه منوره حضور دارند و گزارش‌های دریافتی از زایران حاکی از رضایتمندی مطلوب هموطنان از کیفیت و تنوع غذا‌هایی است که بین زایران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وعده غذایی | آشپزخانه | ایرانی | مرکزی | مدینه | مجموعه | زائران | حج 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *