خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تامین هزار دستگاه واگن از سوی دولت محقق نشده است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: دولت قول داده بود که هزار دستگاه واگن جهت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران خریداری کند ولی هنوز این امر محقق نشده است.

تامین هزار دستگاه واگن از سوی دولت محقق نشده است

اقبال شاکری مدیر کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به کمبود واگن در خط 3 مترو تهران، اظهار داشت:کمبود واگن در خط 3 موجب تاخیر در حرکت قطارها می شود که این کمبود باعث زیاد کردن سرفاصله ها شده است است و تنها با تزریق واگن این مسئله برطرف می شود.

عبارات مهم : شورای اسلامی – دستگاه
وی با بیان اینکه عمر بافایده بسیاری از قطارهای مترو به اتمام رسیده است افزود: باید قطارهای تازه به مترو وارد و قطارهای قدیمی را نوسازی کنیم چراکه تمام شدن عمر بافایده تعدادی از قطارها می تواند خطر آفرین باشد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از واگن های موجود مترو تهران نیاز به بازسازی دارند، گفت: جهت تعمیرات و نوسازی باید تعدادی از واگن ها را از خطوط خارج کنیم به همین علت نیاز به تزریق فوری قطار به خطوط داریم.

شاکری تاکید کرد: کمبود واگن ها در حمل و نقل ریلی یک بحث جدی و اساسی است چراکه تامین واگن همانند اتوبوس نیست و نمی توانیم در بازه زمانی کوتاه آن را خریداری کنیم.

تامین هزار دستگاه واگن از سوی دولت محقق نشده است

وی با بیان اینکه دولت قول داده بود هزار دستگاه واگن جهت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران خریداری کند، گفت: با وجود تمام فشارها هنوز این امر محقق نشده و وقت بسیار طولانی شده است است.

انتهای پیام/

لزوم نوسازی قطارهای قدیمی مترو

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | دستگاه | تزریق | ایران | کمبود واگن | اخبار شهرداری | خط 3مترو |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *