خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تامین جایگاه‌های عرضه دام جزء وظایف شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بر اساس بند 20 ماده 55 قانون می‌تواند مراکزی که نیازمند پاکسازی هستند را

تامین جایگاه‌های عرضه دام جزء وظایف شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ صدراعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ری و تجریش با بیان اینکه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها موثری در جهت عرضه دام زنده و کشتار آنها در روز عرفه و عید قربان انجام می‌دهد، اظهار داشت: بدون تردید این کارها به بهداشت و سلامت شهروندان کمک می‌کند و به آنها این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند با خیال آسوده‌تری نسبت به خرید خود اقدام کنند.

وی افزود: بدون شک کارها شهرداری تهران منجر به زیاد کردن بهداشت در سطح شهر می‌شود که این عنوان جای تقدیر دارد آیا که اعتقاد دارم ساماندهی و رعایت پرسشها زیست محیطی بر مباحث مقدم است.

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ری و تجریش تصریح کرد: امیدوارم به منظور رعایت بهداشت و سلامت شهروندان تعداد جایگاه‌های ثابت عرضه دام در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن پیدا کند، و ما جهت این عنوان برنامه‌ای خواهیم داشت.

تامین جایگاه‌های عرضه دام جزء وظایف شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است

نوری با بیان اینکه تامین جایگاه‌های عرضه دام جزء وظایف شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، گفت: بر اساس بند 20 ماده 55 شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌تواند از ظرفیت‌های محیط زیستی جهت کم کردن خطرات زیست محیطی استفاده کند و همچنین می‌تواند با حکم قضایی مکان‌هایی که دام زنده را به مردم عرضه می کنند، پاکسازی کند.

بهاره آروین دیگر عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به خرید 22 الی 23 هزار راس دام از مراکز عرضه دام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران خطاب به رحیمی گفت: می‌خواهم بدانم که آیا دلیلی دارد که شهروندان تنها 10 الی 11 هزار ذبح را از این رقم در این مراکز ذبح و مابقی را خارج می‌کنند؟

رحیمی در پاسخ به وی گفت: باید در این خصوص فرهنگسازی صورت گیرد تا شهروندان از خرید دام خود و ذبح آن در این مراکز اطمینان کامل حاصل کنند.

افشین حبیب‌زاده در این خصوص خطاب به رحیمی گفت: می‌خواهم بدانم که آیا آسیب‌ شناسی‌هایی در این خصوص صورت گرفته یا خیر؟ و اینکه آیا بازرسان شما از تمام مراکز عرضه دام بازرسی انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بر اساس بند 20 ماده 55 قانون می‌تواند مراکزی که نیازمند پاکسازی هستند را

رحیمی در پاسخ به او گفت: بر اساس آمار شرکت دامپزشکی در طول سال، بخش کوچکی از دام‌ها در مراکز ثابت شهرداری تهران ذبح می شوند به همین منظور دستگاه‌های متولی باید در این خصوص کارها ویژه‌ای انجام دهند.

محمد سالاری با بیان اینکه شهرداری تهران یک میلیارد هزینه می‌کند و تنها 120 میلیون درآمد دارد گفت: در حال حاضر اوضاع اقتصاد شهر خوب نیست به همین منظور ما نباید از عوارضی که از مردم دریافت می‌کنیم این خدمات را به شهروندان عرضه کنیم بلکه باید تمهیداتی اندیشیده شود که همان میزانی که هزینه می‌کنیم به همان میزان درآمد داشته باشیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | شهرداری | بهداشت | تهران | ایران | اخبار شورای شهر تهران | اخبار شهرداری تهران | محمد علی نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *