خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدقه پیامکی می شود ، تاسیس موسسه خیریه “امداد اول”

موسسه خیریه مجازی “امداد اول” با همکاری کمیته امداد و همراه اول با نشانه جذب مشارکت‌های مردمی به شیوه‌های الکترونیکی و هوشمند جهت کمک به نیازمندان تاسیس می‌شود.

صدقه پیامکی می شود ، تاسیس موسسه خیریه "امداد اول"

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مدیر کمیته امداد و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار کشور عزیزمان ایران با نشانه تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، ترویج مسئولیت اجتماعی، اجرای طرح ها و کمپین های یکسان به منظور جذب همکاری های مردمی در امور خیریه، توسعه فرهنگ استفاده از روش های نوین پرداخت در امور خیریه تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

سید پروز فتاح مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)، در حاشیه این تفاهم نامه از تاسیس موسسه خیریه “امداد اول” با همکاری این نهاد و “همراه اول” خبر داد و گفت: این موسسه خیریه با نشانه جذب همکاری های مردمی به شیوه های الکترونیکی و هوشمند جهت کمک به نیازمندان ایجاد می شود. البته فعالیت های این موسسه زیاد مجازی است و نیازی به نیروی انسانی و یا مکان مجزا ندارد.

وی راجع به علت تاسیس موسسه خیریه امداد اول توضیح داد: فعالیت های یکسان کمیته امداد و همراه اول از این بعد در قالب این خیریه اجرایی می شود آیا که به تدریج وسعت کار در این زمینه زیاد کردن می یابد و جهت زیاد کردن سرعت فعالیت ها نیاز به ایجاد چنین موسسه ای بود.

صدقه پیامکی می شود ، تاسیس موسسه خیریه “امداد اول”

وی با اعلام اینکه یکی دیگر از مفاد این تفاهم نامه اعطای سرپرستی هزار کودک محسنین تحت حمایت کمیته امداد از سراسر کشور به همراه اول هست، افزود: البته توان این شرکت بیش از این تعداد است و امیدواریم که در آینده همراه اول تعداد بیشتری از کودکان یتیم و محسنین را تحت سرپرستی قرار دهد.

فتاح توسعه صدقه پیامکی را یکی از موارد این تفاهم نامه اعلام کرد و گفت: سال گذشته با همکاری همراه اول صدقه پیامکی اجرایی شد و با همراهی این شرکت پرسشها آن به تدریج برطرف شد. با اجرای این طرح علاوه بر کم کردن هزینه جمع آوری صدقه و نگهداشت صندوق ها، سرعت جمع آوری صدقه و کمک به نیازمندان زیاد کردن یافته است.

رئیس کمیته امداد ارسال پیامک انبوه جهت مشترکان با عنوان دعوت مردم به همکاری در طرح ها و کمپین های کمیته امداد را نیز از تعهدات همراه اول در این تفاهم نامه دانست و تاکید کرد: همراه اول بابت ارسال پیامک ها از کمیته امداد هیچ گونه وجهی دریافت نمی کند.

فتاح با اعلام اینکه کمیته امداد هیچ گونه طلبی از همراه اول ندارد، خاطرنشان کرد: مبالغ صدقه پیامکی بعد از پرداخت قبض از سوی مشترکان همراه اول در کوتاه ترین وقت ممکن در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.

موسسه خیریه مجازی “امداد اول” با همکاری کمیته امداد و همراه اول با نشانه جذب مشارکت‌های مردمی به شیوه‌های الکترونیکی و هوشمند جهت کمک به نیازمندان تاسیس می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی در جذب همکاری های مردمی موجب زیاد کردن اعتماد عمومی به این نهاد شده است هست، اعلام کرد: ١٠ درصد از همکاری های مردمی در پنج ماه نخست امسال از طریق الکترونیکی جذب شد. البته طبق برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد، این رقم هرساله باید ١٠ درصد زیاد کردن یابد.

رئیس کمیته امداد با یادآوری اینکه کمیته امداد مسئول برطرف کامل فقر نیست افزود: جهت مبارزه با فقر باید رکود برطرف و اقتصاد کشور شکوفا شود. در صورتی که همکاری های مردمی جهت کمک به نیازمندان زیاد کردن یابد این نهاد بهتر می تواند در زمینه مبارزه با فقر عمل کند.

فتاح با اشاره به اینکه خودکفایی مددجویان از طریق ایجاد وقت شغلی و خروج آنها از تناوب حمایتی از مهمترین اولویت های کاری کمیته امداد است،یادآور شد: جمعیت زیادی از مددجویان این نهاد از جمله ایتام، سالمندان، بیماران صعب العلاج و معلولان توانایی اشتغال را ندارند. کمیته امداد فقط می تواند جهت مددجویانی که از نظر جسمانی سالم هستند اشتغال زایی کند.

وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار کشور عزیزمان ایران در ادامه با اعلام اینکه این شرکت تلاش دارد باهدف کمک به مردم محروم زیرساخت های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهد گفت: با امضا این تفاهمنامه، مشترکان همراه اول می توانند علاوه بر پرداخت الکترونیکی کمک خود مشخص کنند این کمک در چه زمینه ای و در چه منطقه ای صرف نیازمندان شود.

لازم به ذکر هست؛ تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و شرکت ارتباطات سیار کشور عزیزمان ایران در ۵ ماده با ۳ سال اعتبار به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری و تقویت مسئولیت اجتماعی ایرانیان در پیگیری به امور نیازمندان به امضای طرفین رسید.

اعطای سرپرستی یک هزار کودک محسنین تحت حمایت کمیته امداد به همراه اول و واریز ماهانه ۵۰ هزار تومان جهت هریک از این کودکان از تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.

صدقه پیامکی می شود ، تاسیس موسسه خیریه “امداد اول”

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد طرفین در خصوص ارسال پیامک انبوه جهت مشترکان همراه اول با عنوان دعوت مردم به همکاری در طرح ها و کمپین های خیریه و کارها مورد نیاز به منظور اصلاح سرویس صدقه پیامکی کمیته امداد و زیاد کردن تعداد مشترکان همکاری کنند.

انتهای پیام/

اعطای سرپرستی یک هزار کودک محسنین کمیته امداد به همراه اول

واژه های کلیدی: کمک به نیازمندان | رئیس کمیته امداد | الکترونیکی | کمیته امداد | امور خیریه | همراه اول | همراه | خیریه | همکاری | همراهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *