خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیش از نیمی از کودکان خیابانی پایتخت، خارجی هستند

مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بیش از نیمی از کودکان خیابانی پایتخت غیر ایرانی و از اتباع کشورهای دیگر هستند.

بیش از نیمی از کودکان خیابانی پایتخت، خارجی هستند

رضا قدیمی مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای طرح ساماندهی کودکان خیابانی این افراد جمع آوری و در مرحله دوم نیز اوضاع معیشتی سرپرست آن‌ها بررسی می شود.

وی با بیان اینکه اگر این کودکان دارای پدر و مادر باشند و آن‌ها اهلیت نگهداری و سرپرستی این کودکان را داشته باشند، تحت پوشش خدمات قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: تا زمانی که مردم به این کودکان کمک می‌کنند و پول می‌دهند، هرگز نمی‌توان به موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح امیدوار بود.

قدیمی با اشاره به اینکه نیمی از کودکان خیابانی غیر ایرانی هستند، تصریح کرد: مردم و رسانه‌ها می توانند به وسیله عدم پرداخت وجه نقد و فرهنگسازی در این زمینه به برطرف معضلات این کودکان کمک کنند.

بیش از نیمی از کودکان خیابانی پایتخت، خارجی هستند

مدیر عامل شرکت خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: کودکان کار اغلب محصول اوضاع نامناسب اقتصادی و فقر هستند و بعضی خانواده ها نیر به اجبار یا از روی جهل از کودکان خود جهت کسب درآمد سوء استفاده می کنند.

وی در آخر اضافه کرد: این کودکان بیش از هر چیز نیازمند آموزش مهارت و توانمندسازی در زمینه های متفاوت مشمول بر روابط اجتماعی، عاطفی و معنوی هستند.

انتهای پیام/

فقر و اوضاع نامناسب اقتصادی عامل مهم کار کودکان در خیابان

واژه های کلیدی: روابط اجتماعی | اجرای طرح | شهرداری | کودکان | ایرانی | خیابانی | اقتصادی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *