خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بهره مندی ۱۱۶ کودک دچار سوء تغذیه از بسته‌های حمایتی کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین به بیان خدمات متفاوت این نهاد به کودکان کمتر از 6 سال در قالب طرح برطرف سوء تغذیه جهت این گروه از جامعه نشانه در 3 ماهه نخست امسال پرداخت.

بهره مندی ۱۱۶ کودک دچار سوء تغذیه از بسته‌های حمایتی کمیته امداد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، حسین فتح آبادی سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با اشاره به اجرای برنامه حمایتی توزیع سبد غذایی جهت کودکان مبتلا به سوء تغذیه اظهار داشت: سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر با آن روبرو هستند، از این‌ رو کمیته امداد توجه خاص ای به این عنوان دارد.

وی با بیان اینکه ماهیانه سبد کالا به ارزش ۷۵۰ هزار ریال تحویل خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سوء تغذیه می‌شود؛ افزود: خانواده های دارای کودکان کمتر از 6 سال مبتلا به سوء تغذیه با مراجعه به فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد جهت این طرح هستند سبد غذایی خود را تهیه می کنند.

فتح آبادی گروه نشانه در طرح تغذیه کودکان مبتلا به سوء تغذیه را افراد کمتر از 6 سال بیان کرد و افزود: هر کودک به محض ورود به طرح و بهره‌مندی از آن باید حداقل طی 2 دوره 6 ماهه تحت حمایت طرح قرار گیرد تا مراتب پایش رشد آن به صورت کامل انجام و شرایط برطرف سوء تغذیه وی با تأیید مراکز بهداشتی، درمانی بعد از مهلت یک ساله محرز شود.

بهره مندی ۱۱۶ کودک دچار سوء تغذیه از بسته‌های حمایتی کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با بیان اینکه با اجرای این طرح کودکان کمتر از 6 سال از اختلال در رشد جسمی و تکامل مغزی و کم کردن بهره هوشی آنها در آینده جلوگیری می شود، افزود: ۱۱۶ کودک کمتر از 6 سال مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ورامین بیش از ۱۶۷ میلیون و ۹۶۸ هزار ریال در 3 ماهه نخست امسال جهت برطرف سوء تغذیه این کودکان هزینه شده است هست. ۸۹ درصد از این تعداد از خانواده های غیرمددجو و مابقی از کودکان مددجوی تحت حمایت این نهاد هستند.

وی بیان کرد: طرح کمک به برطرف سوء تغذیه کودکان کمتر از 6 سال به وسیله این نهاد با نشانه ارتقای اوضاع تغذیه کودکان مبتلا به سوءتغذیه در خانوارهای نیازمند، زیاد کردن آگاهی، نگرش و عملکرد جامعه نشانه در زمینهٔ تغذیه صحیح و رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه، توسعه دانش و مهارت مادران در زمینهٔ الگوی تغذیه مناسب، تغذیه و رشد کودک در نظر گرفته ‌شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین با بیان اینکه شناسایی کودکان کمتر از 6 سال دچار مسئله سوء تغذیه به وسیله منزل های بهداشت و با همکاری این نهاد در سطح شهرستان انجام می شود، عنوان کرد: از آنجایی که تعداد زیادی از این کودکان تحت حمایت امداد نیستند سیاست های این نهاد به سمتی پیش می رود که با غربالگری و معرفی مددجویان به مراکز بهداشت و تأیید سوء تغذیه این کودکان به وسیله مراکز بهداشت، اولویت دریافت خدمات سوء تغذیه با مددجویان تحت حمایت این نهاد باشد.

فتح آبادی گفت: سوء تغذیه از جمله بیماری‌هایی است که نیاز به بررسی و مواظبت بیشتری دارد؛ عدم کنترل این بیماری عوارض جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین به بیان خدمات متفاوت این نهاد به کودکان کمتر از 6 سال در قالب طرح برطرف سوء تغذیه جهت این گروه از جامعه نشانه در 3 ماهه نخست امسال پرداخت.

انتهای پیام/

توزیع سبدغذایی جهت کودکان مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان ورامین

واژه های کلیدی: برنامه غذایی | کمیته امداد | خانواده | کودکان | ورامین | بهداشت | خانواده | بهداشتی | تغذیه | بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *