خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بلیت اتوبوس و مترو در روز 14 خرداد رایگان است

قائم‌مقام تازه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران از رایگان شدن بلیت‌های مترو و اتوبوس‌ها به مقصد حرم مطهر امام (ره) در مراسم 14 خردادماه خبر داد.

بلیت اتوبوس و مترو در روز 14 خرداد رایگان است

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شهریار افندی زاده قائم مقام تازه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جلسه هماهنگی طرح های ترافیکی، دربارهٔ تمهیدات شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در بیست وهشتمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: آینده نگری می شود که با توجه به برگزاری مراسم امسال در بعدازظهر بیشترین حجم تقاضا به سمت حرم حضرت امام خمینی (ره) در عصر روز ۱۴ خرداد ماه انجام شود.
وی ادامه داد: اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو خدماتی را ارایه خواهد داد که براین اساس خط یک مترو از ساعت 05:30 روز چهاردهم خردادماه خدمات رسانی خود را به سمت حرم مطهر شروع کرده و هر 4 دقیقه یک قطار به این سمت حرکت خواهد کرد.

عبارات مهم : شهرداری – رایگان

قائم مقام تازه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه خط یک مترو به سمت حرم امام(ره) رایگان خواهد بود، گفت: بر اساس آینده نگری ما بین 150 تا 200 هزار نفر در این روز به وسیله مترو به سمت حرم حضرت مطهر امام (ره) جابه جا خواهند شد و در تمامی ایستگاه ها نیز تمهیدات پشتیبانی انجام شده است و خدمات مناسبی به شهروندان ارایه خواهد شد.
وی با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی در این روز تصریح کرد: یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از میادین متفاوت از ساعت 13 عصر روز 14 خردادماه، حرکت خود را به سمت حرم مطهر شروع خواهد کرد و خدمات رسانی این اتوبوس ها رایگان بوده و ما آینده نگری می کنیم حدود 150 هزار نفر به وسیله اتوبوس جابه جا شوند.
افندی زاده دربارهٔ تمهیدات تاکسیرانی نیز گفت: تاکسی ها از 4 محور نسبت به جابه جایی مسافران به سمت حرم اقدام خواهند کرد و علاوه بر آن نرم افزار درخواست تاکسی نیز با هزینه ای کمتر و ارزان تر در خدمت زائران خواهد بود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهرداری | رایگان | ترافیک | اتوبوس | تاکسی | ایران | ترافیک | اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *