خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نشانه هلال احمر کم کردن دغدغه های درمانی زوار است ، بسیج همه امکانات و تج

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا خدمت رسانی به عالی ترین شکل انجام شود، به همین جهت هم حدود 1400 نیرو نظیر پزشک، متخصص و پرستار وارد سیستم شده است است.

نشانه هلال احمر کم کردن دغدغه های درمانی زوار است ، بسیج همه امکانات و تج

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با سفیر کشور عزیزمان ایران در عراق اظهار کرد: پرچم هلال احمر همواره به عنوان نماد نظام و شاکله اساسنامه جمعیت هلال احمر در کمک رسانی نمایان است.

وی با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی به زوار در اربعین تلاش شده است تا پرسشها گذشته برطرف شود، گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا خدمت رسانی به عالی ترین شکل انجام شود، به همین جهت هم حدود 1400 نیرو نظیر پزشک، متخصص و پرستار وارد سیستم شده است است.

اسقرار 8 درمانگاه در مسیر زوار اربعین

وی با اعلام اینکه حدود 7-8 درمانگاه در مسیر زوار مستقر کردیم، اظهار کرد: در مجموع 190 تن دارو وارد عراق شده است است که تقریبا دوبرابر پارسال هست، همچنین در مرز استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان زیاد کردن 22 درصدی ناوگان امداد و نجات را داشتیم تا از دغدغه های زواری که به علاقه ولایت به این راه قدم گذاشته اند از لحاظ خدمات درمانی کم کنیم.

نشانه هلال احمر کم کردن دغدغه های درمانی زوار است ، بسیج همه امکانات و تج

وی با تاکید بر اینکه اربعین به عنوان نماد تجمع شیعیان دنیا درآمده هست، گفت: این تجمع شیعیان در مراسم اربعین طبق فرموده رهبری جمعیتی است که با علاقه و علاقه در هم تبلور یافته اند و ما هم تلاش کردیم با تکیه بر منابع داخلی جهت حفظ آبروی نظام در جهت ازائه خدمات به همه زوار ایرانی و خارجی قدم برداریم.

پیوندی با اشاره به اینکه در هلال احمر خدمت رسانی راحت تر انجام می‌شود، گفت: با توجه به مناسبات یکسان بسیار زیادی که با دیگر کشورهای اسلامی داریم می توانیم جهت گسترش روابط کشور عزیزمان ایران و عراق از این مناسبات استفاده کنیم

آمادگی همه تیم ها در مسیرهای منتهی به کربلای معلی

در این دیدار سیدعلی مرعشی، مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه همکاری خوبی در کربلا انجام شده است هست، گفت: امسال نیروهای متخصص در بیمارستان های الحسین و سفیر مستقر شدند و 120 مترجم در تیم پزشکی جمعیت هلال احمر به منظور برقراری ارتباطات بهتر حضور خواهند داشت.

وی افزود: 8 اتوبوس آمبولانس انتقال یافته شد و 25 دستگاه آمبولانس، روی آمبولانس ها 2 تکنسین اورژانس هستند و 8 نفر هم در اتوبوس آمبولانس مستقر شده است اند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همه مسئولان در تلاش هستند تا خدمت رسانی به عالی ترین شکل انجام شود، به همین جهت هم حدود 1400 نیرو نظیر پزشک، متخصص و پرستار وارد سیستم شده است است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه استقرار نیروها در بیمارستان کوت عراق از 12 آبان ماه افزود: در حله، کوت، دیوانیه و همچنین در مسیر شمال مقدادیه، خانقین، حسینه نیروها مشخص شدند و نیز در مسیر جنوب شلمچه، چزابه و مرز مهران هم نیروها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی با هلال عراق وجود دارد، گفت: داروها جهت بین راهی ها تقسیم شده است است و همچنین در سامرا، کاظمین، سید محمد و بین راه نجف تا کربلا در سه نقطه ایی که ساختمان نداشتیم کانکس‌های هلال احمر مستقر شده است است و نیروها مستقر و داروها تقسیم شده است است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: خدمات درمانی | بیمارستان | آمبولانس | آمبولانس | اتوبوس | پزشکی | جمعیت | اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *