خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام راحل ، برگزاری بزرگترین گردهمایی در جماران

دبیر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام ( ره ) در هلال احمر از برپایی خاص برنامه هایی در این نهاد در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن این ایام خبر داد.

تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام راحل ، برگزاری بزرگترین گردهمایی در جماران

مسعود آسیما دبیر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام ( ره ) در هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛در خصوص تمهیدات جمعیت هلال احمر به منظور برگزاری خاص برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر و شرکت جوانان این نهاد خاص برنامه هایی را جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این روز تدارک دیده است.
وی افزود:بزرگترین گردهمایی با حضور 400 نفر از اعضاء جمعیت هلال احمر درروز دهم خرداد ماه در جماران برگزار می شود که ضمن تجدید بیعت با آرزوی بزرگ های امام راحل و مقام معظم رهبری با یادگار ایشان سید حسن خمینی دیداری برگزار می کنیم.
آسیما گفت: در کانون های هلال احمر نیز با تهیه فضاهای تبلیغی و محیطی خاص این ایام، تلاش در یادآوری این مناسبت خواهیم داشت. در استان ها هم برنامه هایی مشابه اجرا می شود که تلاش داریم این برنامه ها با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.
دبیر ستاد بزرگداشت برنامه های سالگرد ارتحال امام ( ره ) تصریح کرد: برگزاری مسابقه های کتابخوانی با محور وصیت نامه حضرت امام خمینی از دیگر کارها جمعیت خواهد بود. همچنین همایشی هم با محور امام و جوانان ، امام و نوع دوستی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: جوانان در روز و شب چهاردهم خرداد ماه با حضور منظم در حرم امام راحل و برگزاری ایستگاه های صلواتی و چاردهای سلامت به زائران خدمات رسانی می کنند.
آسیما گفت: امیدوارم با اقداماتی که در روزهای سالگرد ارتحال امام ( ره ) برگزار می شود بتوانیم سهمی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم و این ایام را زنده نگه داریم.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: امام خمینی | گردهمایی | جوانان | برنامه | برگزاری | جمعیت | تمیهدات جمعیت هلال احمر | سازمان جوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *