خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زیاد کردن یک ساعت و نیم فعالیت مترو ، برپایی طرح اکرام و محسنین در 22 ایستگاه مترو

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در طرحی یکسان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در 22 ایستگاه منتخب مترو طرح اکرام و محسنین

زیاد کردن یک ساعت و نیم فعالیت مترو ، برپایی طرح اکرام و محسنین در 22 ایستگاه مترو

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، اظهار داشت: در طرحی یکسان با کمیته امداد امام خمینی(ره) در 22 ایستگاه منتخب مترو طرح اکرام و محسنین با نشانه جذب حامی جهت افراد بی بضاعت برگزار می شود.
وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس، پوستر، فضاسازی محیطی و اجرای تواشیح در ایستگاه های مترو امام خمینی(ره)، امام حسین(ع) و شادمان نیز همزمان با ماه رمضان بر پا شده است هست، همچنین ایستگاه هاي تجریش، مصلی امام خمینی(ره)، دروازه دولت، دروازه شمیران، امام حسین (ع)، میدان آزادی، تئاترشهر، نوبنیاد، صادقیه و امام خمینی(ره) از جمله ایستگاه های منتخب مترو بوده که تا آخر ماه مبارک رمضان میزبان خیران هستند.

عبارات مهم : احمدی بافنده – امام خمینی

احمدی بافنده در خصوص تسهیل در رفت و آمد دیدار کنندگان نمايشگاه قرآن كريم، اضافه کرد: به منظور سهولت در تردد دیدار کنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تا پايان وقت اجرای نمايشگاه (26 خرداد)، ساعت مسافرگيری در خط 1 و 3 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران كه در مسیر مصلی بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند، افزايش می یابد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساعت آخر کار مترو در روزهای عادی 22:30 هست، با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات دهی آن در ایام برپایی نمایشگاه افزوده شود تا بازديدكنندگان بتوانند از این وسیله جهت دسترسی به نمايشگاه استفاده كنند.
احمدی بافنده در آخر یادآور شد: فاصله حركت قطارها در خط 1 و 3 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران حدفاصل ساعت 22:30 تا 24، 20 دقيقه در نظر گرفته شده است است و بازديدكنندگان می توانند تا ساعت 24 با آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می کنند به سمت مقصد خود حرکت کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: احمدی بافنده | امام خمینی | نمایشگاه | نمايشگاه | ایستگاه | ایران | اخبار شهری | شرکت بهره برداری مترو تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *