خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بره رها شده است به شرکت محیط زیست تحویل داده شد

رئیس حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: بره ای که به وسیله گروه کوهنوردی به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آورده شده است بود به شرکت محیط زیست تحویل داده شد.

بره رها شده است به شرکت محیط زیست تحویل داده شد

محمدحسین بازگیر مدیر حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیستگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: بره ای که به وسیله گروه کوهنوردی به شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران آورده شده است بود به شرکت محیط زیست تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه فصل بهار وقت زاد و ولد بسیاری از وحوش هست، افزود: ورود گردشگران، شکارچیان و کوهنوردان به محل زندگی حیواناتی مانند بز و میش منجر به وحشت و وحشت آنها شده است و این حیوانات به علت ناتوانی نوزادان، جهت جابجایی و فرار، آن ها را از روی وحشت و یا غریزه رها می کنند و از محل دور می شوند.

عبارات مهم : حیوانات – گردشگران

بازگیر در ادامه تصریح کرد: حضور گردشگران و شکارچیان و ایجاد سر و صدا به وسیله آن ها در کوه و محیط های طبیعی در اغلب موارد موجب وحشت حیوانات و جدایی آن ها از نوزادشان می شود، آیا که آنها بر اثر وحشت نوزاد خود را رها می کنند و به جای دیگری پناه می برند.
رئیس حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ایجاد سر و صدا و حضور در محل زندگی حیوانات موجب جدایی نوزاد از مادر و محیط زیست زندگی اش می شود و در بسیاری از موارد حیوان به علت ایمنی پایین بدن و فقدان تغذیه از شیر مادر تلف می شود. در مواردی هم که این نوزادان به وسیله انسان تغذیه می شوند به او عادت کرده و بعد از رها شدن در محیط زیست با دیدن نخستین دِه و نور منازل به آنجا پناه می برد که خیلی سریع شکار می شوند و یا از بین می روند.
بازگیر تصریح کرد: بره هیراد را بعد از تحویل آن به شرکت محیط زیست و انجام کارهای اولیه روی آن به مجموعه تیمار و کلینیک حیات وحش پردیسان تحویل دادیم تا تحت مواظبت باشد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حیوانات | گردشگران | نوزادان | حیوانات | نوزاد | زندگی | جدایی | تغذیه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *