خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم جذب 2 میلیون جوان در هلال احمر ، برنامه 5 ساله، ملاک عمل شرکت جوانان جمعیت هلال احمر است

رئیس شرکت جوانان هلال احمر گفت:مداخله گری جوانان هلال احمر از بااهمیت ترین شاخصه های برنامه 5 ساله شرکت جوانان جمعیت هلال احمر است.

لزوم جذب 2 میلیون جوان در هلال احمر ، برنامه 5 ساله، ملاک عمل شرکت جوانان جمعیت هلال احمر است

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ مسعود حبیبی مدیر شرکت جوانان هلال احمردر افتتاحیه دومین نشست مجمع عمومی کانون های دانشجویی و جوانان شرکت جوانان هلال احمر، با بیان اینکه برنامه من از ابتدای ورود به شرکت جوانان، تشکیل شورای نمایندگان و مجامع دانشجویی و جوانان عضو هلال احمر بوده، تاکید کرد: در حال حاضر تشکیل این مجمع در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های مرتبط با شرکت جوانان دخیل است.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر یک مجموعه کاملا مردمی است و ساختار تشکیلات آن به شکلی است که داوطلبان و اعضای جمعیت، شورای عالی را به عنوان بالاترین رکن جمعیت، گزینش می کنند، خاطرنشان کرد: حضور اعضای جوان در فعالیت های آتی جمعیت بسیار اثرگذار است و در واقع شرکت جوانان، دریچه ورود اعضا به جمعیت هلال احمر است.

نقش متمایز و خاص جوانان در برنامه 10 ساله جمعیت

رئیس شرکت جوانان با اشاره به تاکید مدیر جمعیت هلال احمر مبنی بر اهمیت نقش جوانان در هلال احمر و در تدوین برنامه راهبردی جمعیت، اظهار کرد: سیاست جمعیت هلال احمر در تدوین برنامه روش 10 ساله، تاکید بر نقش تاثیرگذار جوانان بوده است و امروز، در برنامه 10 ساله و 5 ساله جمعیت، نقش بسیار خاص و متمایزی جهت جوانان، همکاری آنها و بسترسازی جهت این همکاری دیده شده است است.

لزوم جذب 2 میلیون جوان در هلال احمر ، برنامه 5 ساله، ملاک عمل شرکت جوانان جمعیت هلال احمر است

حبیبی در ادامه با اشاره به ارزش هایی که در برنامه 5 ساله جمعیت جهت فعالیت های جوانان در نظر گرفته شده، گفت: این ارزش ها مشمول بر اخلاق محوری، همکاری و کار تیمی، پژوهش محوری و کار کیفی، معیارگذاری و تعیین شاخص جهت فعالیت ها، توانمندی، خلاقیت، فرآیندمحوری و مسئولیت پذیری و پاسخگویی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه 5 ساله، ملاک عمل شرکت جوانان جمعیت هلال احمر خواهد بود، افزود: در این برنامه به استراتژی YES که می خواهد جوانان در جمعیت هلال احمر مداخله گر باشند، نیز اشاره شده است است.

لزوم جذب 2 میلیون جوان در هلال احمر

رئیس شرکت جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر توجه به تقویت نقش جوانان در برنامه راهبردی جمعیت، خاطرنشان کرد: این برنامه، شرکت جوانان را موظف به اقدام جهت جذب 2 میلیون جوان کرده هست، همچنین شرکت جوانان موظف شده است جهت نقش آفرینی جوانان در امور بشردوستانه و همکاری آنها، برنامه اجرایی تدوین کند که این برنامه اجرایی با حضور، همکاری و اظهار نظر کارشناسی جوانان عضو جمعیت تدوین و بازتعریف شده است است و بعد از تایید مدیر جمعیت هلال احمر و تصویب شورای عالی جمعیت، جهت هیئت دولت ارسال خواهد شد.

ثبت اطلاعات 328 هزار جوان در سامانه جامع عضویت شرکت جوانان تا امروز

حبیبی در ادامه با بیان اینکه تا امروز، اطلاعات 328 هزار جوان در سامانه جامع عضویت شرکت ثبت شده، ابراز امیدواری کرد که تمام یک میلیون عضو جمعیت در سامانه ثبت شوند.

رئیس شرکت جوانان هلال احمر گفت:مداخله گری جوانان هلال احمر از بااهمیت ترین شاخصه های برنامه 5 ساله شرکت جوانان جمعیت هلال احمر است.

وی به آموزش 400 هزار دانش آموز در طرح ملی دادرس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این طرح 8 مهارت کمک های اولیه در اختیار نوجوانان قرار می گیرد و دانش آموزان، کار گروهی و تیمی را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دادرس حاصل همکاری یکسان میان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش هست، تاکید کرد: با اجرای طرح دادرس می توان مفاهیم بلند بشردوستانه را به جوانان انتقال یافته کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | نوجوانان | جوانان | برنامه | جمعیت | همکاری | میلیون | فعالیت | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *