خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال از سرگیری سفر زیارتی به سوریه ، برنامه ریزی جهت اعزام یک میلیون زائر به عتبات عالیات در سال جاری

رئیس شرکت حج و زیارت گفت: برنامه ریزی امسال شرکت حج و زیارت جهت اعزام حدود یک میلیون نفر زائر به عتبات عالیات است.

احتمال از سرگیری سفر زیارتی به سوریه ، برنامه ریزی جهت اعزام یک میلیون زائر به عتبات عالیات در سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی کلوب خبرنگاران جوان، حمیدمحمدی رئيس شرکت حج و زیارت با بیان اینکه لغو روادید،یک حرکت دو سویه جهت دو کشور کشور عزیزمان ایران و عراق است و در نهایت موجب گسترش سفر زائران خواهد شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران علاقمند به لغو روادید است و به جد به دنبال حذف روادید جهت اعزام زائران جهت سفر به عتبات عالیات است.
محمدی با بیان اینکه «شور اشتیاق زیارت عتبات عالیات همه ساله رو به زیاد کردن است»، گفت: در سال 91 در حدود 200 هزار نفر جهت حضور در آیین اربعین عازم عتبات شدند، که این رقم پس از گذشت چهار سال در سال 95 به حدود دو میلیون و 500 هزار نفر رسید.

عبارات مهم : برنامه ریزی – حج و زیارت

وی افزود: برنامه ریزی امسال ما جهت اعزام حدود یک میلیون نفر زائر به عتبات عالیات است.
رئيس شرکت حج در ادامه بیان كرد: وزارت گردشگری سوریه نیز جهت از سر گیری اعزام زائران ایرانی به آن کشور جلسات و مکاتباتی داشته است و تقاضا دارد با توجه به آماده سازی فضای موجود این مهم هرچه سریعتر به انجام رسد.
محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون زائران کشورهای عراق، لبنان و شیعیان کشورهای حوزه خلیج فارس جهت زیارت عازم سوریه می شوند، گفت: شرایط کلی جهت اعزام زائران ایرانی به سوریه را بررسی کرده ایم و در صورت اطمینان از تامین امنیت آمادگی جهت از سرگیری اعزام وجود دارد.
محمدی تاکید کرد: به لحاظ ظرافت های موجود باید بررسی های دقیق تری به خصوص در زمینه مسایل امنیتی جهت زائران انجام گیرد که اگر به نتیجه نهایی رسیدیم احتمال اعزام در شش ماهه دوم امسال نیز وجود دارد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | حج و زیارت | ایرانی | سوریه | ایران | میلیون | زائران | زائران اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *