خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک ، برخورد خونين پژو پارس با ع

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید. آتش نشانی | ایران | برخورد | حوادث | باشگاه خبرنگاران جوان | قتل | سرقت | مسلحانه

درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک ، برخورد خونين پژو پارس با ع

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ از خبر برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله ای جان باخت تا درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پاری واقع در شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران را در این بسته بخوانید.
برخورد خونين پژو پارس با عابر در بزرگراه امام رضا(ع) و عابر 35 ساله ای جان باخت

عبارات مهم : آتش نشانی – ایران

سرهنگ محمد رازقی مدیر مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ اظهار داشت: ساعت 08:30 صبحگاه امروز در مسیر غرب به شرق بزرگره امام رضا(ع) قبل از بازار گل يك دستگاه پژو با عابر پياده برخورد كرد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع اين اتفاق عابر پياده 35 ساله بعد از برخورد با پژو در دم جان باخت.
سرهنگ رازقی در آخر به علت وقوع این اتفاق اشاره کرد و گفت: کارشناسان پلیس با حضور در محل حادثه، علت اوليه تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده پژو پارس اعلام کردند. ولی علت مهم در حال بررسی است.
ایجاد گودال در بزرگراه یادگار امام/حادثه 2 مصدوم داشت
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ بااشاره به سقوط دو زن به داخل گودال اظهار داشت: اتفاق سقوط در گودال در ساعت9:15امروز (دوشنبه)در بزرگراه یادگار امام خیابان طوس اتفاق افتاد.
وی در ادامه افزود:دوایستگاه آتش نشانی به محل اتفاق اعزام شدند .
ملکی گفت:حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی بوذ که در قسمت حیاط به یکباره گودالی به عمق 3متر ایجاد شد.
وی افزود: زن 50ساله به داخل گودال سقوط کرد و خواهر 40ساله که قصد کمک به وی را داشت نیز به داخل گودال سقوط کرد.
سخنگوی آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد:زمانی که نیرو های آتش نشانی رسیدند هردونفر داخل گودال گرفتار بودند وباتوجه به این که احتمال ریزش مجدد در دیوارهای گودال وجود داشت نیروهای آتش نشانی ایمن سازی مورد نیاز را انجام دادند و بااحتیاط کامل هردو نفر را خارج کردند.
وی در ادامه افزود:مصدومان به عوامل اورژانس داده شدند و محل اتفاق تحویل مالک و شهرداری شد.
ملکی در آخر گفت:در ساعت9:58عملیات به آخر رسید.
آتش سوزی کارگاه غیرمجاز زغال سازی
به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ کارخانه غیرمجاز زغال سازی در منطقه امین آباد شهرری، جهت چندمین بار به علت نامعلوم دچار حریق شده است هست. در فیلم ارسالی یکی از شهروندان از ایجاد مزاحمت کارخانه غیرمجاز زغال سازی و آتش گرفتن آن تصویربرداری کرده است.
(برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید)
گرفتار شدن ۲ خواهر در گودال ۳ متری حیاط قدیمی
به روایت بخش اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی دربارهٔ جزییات این اتفاق گفت: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز، اتفاق سقوط ۲ شهروند در داخل یک گودال به نیروهای شرکت آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: بالافاصله نیروهای ۲ ایستگاه شرکت آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را شروع کردند.
سخنگوی شرکت آتش نشانی با اشاره به اوضاع محل اتفاق اظهارکرد: این اتفاق در یک منزل قدیمی ۲ طبقه واقع در بزرگراه یادگار امام (ره)، خیابان طوس رخ داد.
ملکی ادامه داد: در حیاط این منزل قدیمی، گودالی ۳ متری ایجاد شده است بود و همین عنوان شرایط را جهت آتش نشان ها سخت کرده بود.
وی از مصدوم شدن ۲ زن در این اتفاق خبرداد و تصریح کرد: در حین فرونشست زمین، زنی ۵۰ ساله داخل گودال گرفتار شده است بود و خواهر وی که زنی ۴۰ ساله بود نیز وقت کمک کردن جهت خارج کردن خواهرش در داخل گودال گرفتار شده است بود.
سخنگوی شرکت آتش نشانی در خصوص کارها آتش نشان ها جهت نجات جان این ۲ شهروند نیز خاطرنشان کرد: به علت اینکه احتمال فرونشست مجدد زمین وجود داشت، آتش نشان ها با احتیاط کامل اقدام به خارج کردن این ۲ خواهر کرده و آن ها را که دچار مصدومیت شده است بودند را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
ملکی با اشاره به وقت اتمام عملیات، اذعان کرد: آتش نشان ها بعد از ایمن سازی کامل محیط، ساعت ۹ و ۵۸ دقیقه محل را ترک کردند.
درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک

به روایت بخش اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارم خرداد وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه رهبر – پارک ابوذر به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری بین دو گروه از افاغنه صورت گرفته و طی آن فردی به نام حسین ۳۵ ساله از ناحیه چپ قفسه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته هست. دقایقی بعد از طریق بیمارستان لواسان به کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس اعلام شد که علیرغم کارها درمانی، حسین به علت شدت جراحت وارد شده است فوت کرده هست. پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای خاص دزدی پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با انتقال مقتول به بیمارستان، مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در همان شب درگیری و پیش از اعلام خبر فوت مقتول از سوی بیمارستان، اقدام به شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری و دستگیری ۸ نفر از جمله ۵ برادر مقتول و همچنین سه خواهرزاده آن ها می کنند.

با ارجاع پرونده به اداره دهم آگاهی، کلیه افراد دستگیر شده است به اداره دهم پلیس آگاهی کارآگاهان اداره دهم انتقال یافته و تحقیقات از آن ها شروع شد.

۵ برادر مقتول در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که درگیری مابین آن ها (۶ برادر) از یک سو و سه خواهرزادهٔ آنها از سوی دیگر صورت گرفته و طی آن یکی از ۶ برادر به نام حسین به وسیله یکی از خواهرزاده های آن ها به نام ویس ۲۰ ساله به قتل رسیده است.

ویس که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل دایی خود شده است بود، در ادامهٔ تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و بامداد امروز صراحتاً به قتل یکی دایی های خود اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش عنوان داشت: جهت آنکه مانع از کشته شدن خود به وسیله دایی حسین (مقتول) شوم، در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش گرفته و ضربه ای را به سمتش پرتاب کنم که چاقو به سینه اش برخورد کرد. بلافاصله بعد از آن من به همراه دو برادرم محل را ترک کردیم، ولی بعد از دقایقی به وسیله مأموران دستگیر شدیم.

متهم در خصوص چگونگی شروع درگیری نیز به کارآگاهان گفت: به همراه برادرانم در منزل بودیم که دایی حسین با مادرم تماس گرفت و از او خواست تا من به پارک رفته و در خصوص بعضی اختلافات که از مدت ها پیش مابین ما ایجاد شده است بود، صحبت کنیم و عنوان را جهت هر لحظه حل و فصل کنیم. مادرم از من خواست تا به پارک رفته و با برادرش آشتی کنم؛ به این نیت من به سمت پارک به راه افتادم و دو برادرم نیز به دنبالم آمدند، ولی در داخل پارک ناگهان متوجه شدیم که تمامی دایی ها (۶ دایی) در آنجا هستند و در واقع آن ها قصد و نیت دیگری جهت کشاندن ما به آنجا داشته اند. به محض دیدنم، آن ها شروع به کتک زدن ما کردند؛ در حالیکه به شدت از آن ها کتک می خوردم، در یک لحظه توانستم چاقو را از دست مقتول خارج کرده و ضربه ای را با آن به سمت دایی حسین پرتاب کنم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفته است.
حریق در مجتمع مسکونی محله سیزده آبان/ نجات 20 تن از پشت بام
جلال ملکی سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت؛ راجع به حریق مجتمع نیلوفر محله سیزده آبان اظهار داشت: اتفاق آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در محله سیزده آبان در ساعت 15:24 امروز(دوشنبه) اتفاق افتاد.

ملکی گفت:بعد از اعلام حادثه، 4 ایستگاه به همراه بالابر و ماشین تنفسی و تشک به محل اتفاق اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 4 طبقه 8 واحدی اتفاق افتاده هست، افزود: چند دستگاه ماشین در پارکینگ این ساختمان پارک و مقدار زیادی ضایعات در بخش دیگری از پارکینگ دپو شده است بود که در نهایت ضایعات دچار حریق می شود و به یکی از خودروهای پارک شده است خسارت وارد شده است ولی خوشبختانه شعله ور نمی شود.

ملکی تصریح کرد: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود و عده ای از ساکنان در ساختمان محبوس شده است بودند که نیروهای آتش نشانی ظرف مدت کمتر از 3 دقیقه در محل اتفاق حاضر شدند.

سخنگوی شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی همزمان با خاموش کردن شعله های آتش، مشغول نجات ساکنان مجتمع شدند، افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از نردبان های هیدرولیکی و دستی موفق شدند ۲۰ تن از ساکنان این مجتمع را از راه پشت بام خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه چند از ساکنان مجتمع که دچار دود گرفتگی شده است بودند تحویل عوامل اورژانش شدند، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بعد از مهار آتش در پارکینگ این ساختمان، هم اکنون در حال تخلیه دود و لکه گیری هستند.

ملکی در آخر گفت: این اتفاق تاکنون هیچ تلفات جانی نداشته است و نیرو های آتش نشانی همچنان در طبقات و واحدهای این مجتمع در حال جستجو هستند.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | ایران | برخورد | حوادث | باشگاه خبرنگاران جوان | قتل | سرقت | مسلحانه

درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک ، برخورد خونين پژو پارس با ع

درگیری مرگبار ۶ برادر با ۳ خواهرزاده در پارک ، برخورد خونين پژو پارس با ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *