خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

باید حقوقدانان بسیجی جهت اصلاح قوانین ید واحده شوند

فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تنها انتقاد از قوانین و پرسشها کافی نیست و باید حقوقدانان بسیجی دست در دست هم دهند و پرسشها مربوط به قوانین را اصلاح کنند.

باید حقوقدانان بسیجی جهت اصلاح قوانین ید واحده شوند

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم گردهمایی حقوقدانان بسیجی که به مناسبت هفته بسیج امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه هفته بسیج مفهوم قابل توجهی دارد، اظهار کرد: نظام اسلامی کشور عزیزمان ایران جهت زمینه سازی ظهور ایجاد شد و رسالت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زمینه سازی ظهور است که با آن عدالت گسترش خواهد یافت.

سردار یزدی ادامه داد: رسالت حقوقدانان بسیجی از سایر بسیجی ها مهم تر و دقیق تر است.

وی افزود: همه علما در برابر ظلم ظالم و مظلومیت مظلوم نباید سکوت کنند، لذا در این راستا حقوقدانان زیاد مسئول هستند.

باید حقوقدانان بسیجی جهت اصلاح قوانین ید واحده شوند

فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران با حکیمانه خواندن تشکیل بسیج به وسیله معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران حرکتی حکیمانه از طرف امام خمینی(ره) بود، آیا که آن موقع جنگی شروع نشده بود و این بیانگر آن است که جنبه نظامی بسیج کوچکتر از جنبه های دیگر آن است.

وی اضافه کرد: اساس و مبنای بسیج چیز دیگری است و با شکل‌گیری دفاع مقدس جنبه نظامی آن با مجاهدت‌های بسیجیان پر رنگ شد.

سردار یزدی با اشاره به تجدید حیات تفکر انقلابی به وسیله امام خمینی (ره) در عصر حاضر، تصریح کرد: پیامبر(ص) و ائمه اطهار بابت تفکر انقلابی خون دادند و ما باید توجه کنیم که تفکر بسیجی به تنهایی کافی نیست و مورد نیاز است به عمل منجر شود.

سردار یزدی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس این تفکر به منصه ظهور رسید و بسیاری بعد از انقلاب و دفاع مقدس نیز انقلابی ماندند و همچنین در اوایل انقلاب عده‌ای هم انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند.

فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تنها انتقاد از قوانین و پرسشها کافی نیست و باید حقوقدانان بسیجی دست در دست هم دهند و پرسشها مربوط به قوانین را اصلاح کنند.

فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: باید به عنوان یک حقوقدان بسیجی در برابر ظلم ظالم ایستادگی کنیم و این ایستادگی را استمرار بخشیم.

وی ادامه داد: مگر می‌شود در جامعه بسیجی، دستگاه قضا و سیستم حقوقی و قضایی خود را از وجود فساد پاک نکند؟ چطور می‌شود که حقوقدان بسیجی در برابر قوانین غلط سکوت کند؟.

سردار یزدی افزود: امروز جهت برطرف نیازمندی های جامعه ناگزیر هستیم که با یکدیگر اتحاد داشته باشیم و پرسشها مردم را حل و قوانین را اصلاح کنیم.

فرمانده سپاه 27 محمد رسول‌الله با اشاره به تجربه خود در سیستم قضایی گفت: امروز بعضی از قوانین و پرسشها قضایی در حدی نیستند که زیبنده انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران باشند و ما نمی‌توانیم به تنهایی در گوشه و کناری کاری انجام دهیم و فکر کنیم که وظیفه ما تمام شده است هست، بلکه باید با یکدیگر متحد باشیم تا بتوانیم جهت اصلاح امور کاری انجام دهیم.

وی با اشاره به وعده امام خمینی (ره) در آخرهای عمرشان مبنی بر تحقق بسیج دنیا اسلام ادامه داد: امروز بسیج دنیا اسلام طومار رژیمی را می‌پیچد که مستکبران دنیا به آن دل بسته بودند، امروز رزمندگان دنیا اسلام با هم در برابر دشمن ید واحده شدند، لذا دشمن می‌داند که از کجا سیلی خورده است.

سردار یزدی اضافه کرد: سال‌ها جهت تشکیل داعش برنامه‌ریزی شده است بود و دشمن نیز به این عنوان اقرار کرده هست، ولی پرسش اینجا است که آیا آن‌ها در برابر جبهه مقاومت پیروز نشده‌اند؟ که پاسخ آن این است که تفکر ناب محمدی (ص) در قلب رزمندگان اسلام نشسته است.

باید حقوقدانان بسیجی جهت اصلاح قوانین ید واحده شوند

فرمانده سپاه 27 محمد رسول‌الله پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: ما در عراق و سوریه فقط با داعش مبارزه نمی‌کردیم، بلکه با تمام کسانی که به آن‌ها پول مشاوره‌های روان‌شناسی و طرح‌های عملیاتی و آموزش‌های متفاوت می‌دادند و همه این‌ها از قبل طراحی شده است بود مبارزه می‌کردیم. از آن طرف رزمندگان دنیا اسلام از کشورهای عراق، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان و غیره حضور داشتند و مجاهدت و ایثار نشان دادند و همین رزمندگان افکار انقلابی خود را به کشورهایشان صادر می‌کنند که این از توانایی‌های تفکر بسیجی هست. ما باید دقت کنیم که به عنوان حقوقدان بسیجی آگاهی بیشتری نسبت به نیازهای جامعه باید داشته باشیم.

سردار یزدی ادامه داد: انتقاد از دستگاه قضا و مجلس و سایر ارگان‌های به تنهایی کافی نیست، لذا باید دست به دست هم دهیم و این پرسشها را به صورت تخصصی بررسی کنیم و جهت آن‌ها راه حل ارائه کنیم. امروز باید از خود بپرسیم که آیا مردم از اداره کشور در بعضی از زمینه‌ها راضی نیستند و این دینی است که بر گردن ‌ما است و مطمئن باشید از ما بازخواست خواهد داشت و اگر کوتاهی کنید، مدیون شهدا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به پرسشها بی‌تفاوت باشیم، اظهار داشت: در هفته یک روز از وقت خود را جهت بسیج و مردم کار کنیم. نباید منتظر کسی شویم. باید خودمان دور هم بنشینیم و همفکری کنیم و پرسشها مربوط به قوانین کشور را بررسی کنیم.

سردار یزدی با تاکید بر اینکه امروز چشم مردم دنیا اسلام در دنیا به ما هست، بیان داشت: امروز مسلمانان در سراسر دنیا به ما نگاه می‌کنند که چه کار کردیم و اگر نتوانیم نگاه انقلاب اسلامی را قانونمند و مستقر کنیم، حتما با مسئله روبرو می‌شویم.

فرمانده سپاه 27 محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تنها انتقاد از قوانین و پرسشها کافی نیست و باید حقوقدانان بسیجی دست در دست هم دهند و پرسشها مربوط به قوانین را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: کارها خبیثانه آمریکا و همپیمانانش را ببنید چگونه هر جا که می‌خواهند با یک قانون که از قبل هم با سازمان‌های بین‌المللی هماهنگ کردند، کشورها را تحت فشار قرار می‌دهند و ما باید بررسی کنیم که چگونه می‌توانیم در برابر آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام/

سخنان فرمانده سپاه27 محمدرسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم گردهمایی حقوقدانان بسیجی

واژه های کلیدی: حقوقی و قضایی | فرمانده سپاه | انقلاب | انقلابی | ایران | اسلام | قوانین | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *