خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بالا بودن قیمت تمام شده است کالا امنیت شغلی را زیر پرسش می‌برد

نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی گفت: اگر قیمت تمام شدۀ کالا گران باشد، به علت مسابقه پذیر نبودن، تولید پایدار و امنیت شغلی نخواهیم داشت.

بالا بودن قیمت تمام شده است کالا امنیت شغلی را زیر پرسش می‌برد

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ رازقی جهرمی نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی در نشست خبری امنیت شغلی، سرمایه گذاری و تولید که امروز( دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های بعد از انقلاب همه شعار اشتغال سر می‌دادند و مبالغی هم جهت ایجاد اشتغال تزریق شد، ولی آیا اشتغال ایجاد شد؟

عبارات مهم : سرمایه گذاری – کارفرما
وی در ادامه افزود: تا جراحی عمیق در اقتصاد کشور اتفاق نیافتد اوضاع موجود اصلاح نخواهد شد که این امر باعث به مخاطره افتادن نظام و کل کشور خواهد شد. وظیفۀ تمام حاکمیت در این رابطه اصلاح فضای کسب و کار است.

نمایندۀ عالی انجمن صنفی کارفرمایی خاطرنشان کرد: امنیت سرمایه گذاری منجر به تولید پایدار می‌شود و تولید پایدار، امنیت شغلی به دنبال خواهد داشت.

رازقی جهرمی اظهار داشت: همۀ ما می دانیم کارگران فقیرند. ولی آیا کارفرما قادر است قیمت بیشتری به کارگر پرداخت کند؟

وی تصریح کرد: ما در کشور با معضل گران تمام شدن قیمت تولید شده است مواجه هستیم که ما را از مسابقه با رقبای خارجی باز می دارد. هنگامی که کارفرما نتواند تولید مسابقه پذیر داشته باشد، حتی امنیت خود را هم نمی‌تواند حفظ کند. در رابطه با اصلاح این اوضاع نه دولت و نه مجلس تلاشی نمی کنند. اگر نتوانیم از اوضاع گران تمام شدن قیمت تولید شده است خارج شویم، امنیت شغلی هم ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

امنیت سرمایه گذاری منجر به تولید پایدار می‌شود

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | کارفرما | مسابقه | انجمن | امنیت | اشتغال | اخبار رفاه و تعاون | ایجاد امنیت شغلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *