خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایجاد 60 هزار وقت شغلی جهت فرزندان ایثارگران طی 3 سال گذشته

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: در 3 سال گذشته حدود 60 هزار وقت شغلی جهت فرزندان ایثارگران ایجاد شده است هست، ولی هم اکنون همان میزان از فرزندان شاهد و ایثارگر نیز نیازمند شغل هستند.

ایجاد 60 هزار وقت شغلی جهت فرزندان ایثارگران طی 3 سال گذشته

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: طی 4 سال گذشته جهت یک هزار فرزند ايثارگر شغل ايجاد شده است است.

وی عنوان کرد: طی 4 سال گذشته نرخ بيکاری در بنياد شهيد و در میان خانواده های ایثارگران به 4.5 درصد رسيده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ادامه داد: اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران هست، به طوری که در 3 سال گذشته حدود 60 هزار فرصت شغلی جهت فرزندان ایثارگران ایجاد شده است هست، ولی هم اکنون همان میزان از فرزندان شاهد و ایثارگر نیز نیازمند شغل هستند.

ایجاد 60 هزار وقت شغلی جهت فرزندان ایثارگران طی 3 سال گذشته

کاهش درصد بیکاری در بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه درصد بیکاری و جویندگان کار در بنیاد شهید نسبت به جمعیت بیرون از این نهاد کمتر هست، افزود: در این راستا برنامه هایی را‌ در نظر داریم و در اداراتی که امکان استخدام در آن ها وجود دارد از سهمیه 25 درصدی جهت خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

وی در آخر عنوان کرد: در بنیاد شهید فعالیت هایی صورت می گیرد تا به جای افرادی که خدمت ارزش تمام و بازنشسته شده است اند، افراد جوان و جویای کار جایگیزین شوند و در این راستا وقت برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایثارگران | خانواده | استخدام | برنامه | فرزندان | خانواده | بیکاری | اشتغال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *