خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتظارمان این بود در جریان انتصابات شهردار قرار بگیریم

عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:اعضای شورای شهر انتظار داشتند از انتصابات معاونان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اطلاع داشته باشند.

انتظارمان این بود در جریان انتصابات شهردار قرار بگیریم

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در خصوص انتقاد های اعضای شورای شهر به انتصابات اخیر نجفی در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت:شهردار اختیار دارد که معاونان و تیم کاری خود را از بین افرادی که می تواند با آنها تعامل داشته باشد، گزینش کند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض اعضای شورای شهر در مورد انتصابات شهردار در دو عنوان خلاصه می شود، گفت: یکی از مواردی که اعضای شورا به آن اعتراض داشتند، بکارگیری افراد بازنشسته در شهرداری هست، همچنین بعضی از اعضای شورا انتظار داشتند در جریان انتصاب بعضی از گزینه های مهم شهرداری مانند انتصاب معاونان قرار بگیرند که در گزینش چهار معاون شهردار این گفتگو ها با اعضای شورا کمتر انجام شد.

وی بیان کرد: بعضی از اعضای شورا در جریان گزینش معاونان قرار داشتند، ولی مسایل در جلسه عمومی که تمام اعضای شورا و شهردار حضور داشته باشند، مطرح نشده بود.

انتظارمان این بود در جریان انتصابات شهردار قرار بگیریم

وی با تاکید براینکه اعضای شورا از شهردار درخواست کردند که در پست های مدیریتی و مشاور زیاد از جوانان و بانوان استفاده کند،ادامه داد:بکار گیری جوانان در شهردای یک مطالبه عمومی است که شهردار تهران هم پذیرای این عنوان بوده و قول داده حتما در دستور کار خود قرار بدهد.

حبیب زاده گفت:در حال حاضر دو نفر از مدیرانی که به تازگی در شهرداری منصوب شدند از جوانان هستند که باید آن را به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/

تاکید شورا در به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی شهرداری

واژه های کلیدی: شورای شهر تهران | شورای شهر | شهرداری | انتصابات | جوانان | اعتراض | تهران | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *