خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همگرایی مسلمانان از اهداف حج 96 ، امسال شاهد عزت و سربلندی کشور در حوزه حج هستیم

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به کارها صورت گرفته جهت آرامش حجاج ایرانی تاکید کرد: با عنایت پروردگار امسال کشور ما در حج با عزت و سربلند حضور یافت.

همگرایی مسلمانان از اهداف حج 96 ، امسال شاهد عزت و سربلندی کشور در حوزه حج هستیم

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، حجت الاسلام والمسلین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی که امروز در جمع گروهی از اساتید دانشگاه و مدیران ارشد کشور در مکه مکرمه سخن می‌گفت، یکی از اهداف بلند حج را همگرایی اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: مسئله وحدت و همبستگی امت اسلامی در حج امسال مورد توجه جدی قرار گرفت.

عبارات مهم : نماینده ولی فقیه – مقام معظم رهبری
وی افزود: امام امت و مقام معظم رهبری اندیشه های قشنگی راجع به حج دارند که در فضای جدیدی که در حال شکل گرفتن است می تواند مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه به دستاورهای بخش آموزش و پژوهش بعثه مقام معظم رهبری در حوزه حج در دو دهه اخیر اشاره کرد و گفت: با حرکت خوبی که در این بخش صورت گرفته امروز بیش از یک هزار اثر در حوزه حج و زیارت در دسترس علاقمندان است.

وی همچنین برنامه های فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری در ایام حج را یادآور شد و افزود: با کارها صورت گرفته فرهنگ زیارت نسبت به سال‌های قبل عوض کردن یافته و با آموزش های ارائه شده است سطح معلومات روحانیون، مدیران و زائران بسیار ارتقا یافته است.

امیرالحاج کشور عزیزمان ایران به ابراز رضایت زائران اهل تسنن و تشیع کشورمان در حج امسال از زندگی جمعی در این سفر معنوی اشاره کرد و گفت: این همگرایی نه تنها فتنه اختلاف افکنی میان شیعه و سنی را خنثی می کند، بلکه تبدیل به یک وقت شده است و در آینده روز به روز شرایط بهتری را ایجاد خواهد کرد که در عوض کردن بینش ها و نگاه‌ها نسبت به یکدیگر بسیار موثر است.

بر پایه این گزارش، در شروع این دیدار چند تن از اساتید دانشگاهی و مدیران کشورمان نقطه نظرات خود را راجع به چگونگی استفاده از وقت حج جهت ارتباط با نخبگان کشورهای اسلامی، نزدیکی هرچه زیاد امت اسلامی و معرفی حقیقت حج بیان کردند و عوامل دوام آثار این سفر را در زندگی حجاج برشمردند.

انتهای پیام/

همگرایی مسلمانان از اهداف حج 96 ، امسال شاهد عزت و سربلندی کشور در حوزه حج هستیم

واژه های کلیدی: نماینده ولی فقیه | مقام معظم رهبری | حج و زیارت | ایرانی | آموزشی | زندگی | آموزش | زائران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *