خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

منتقدان سیاسی بعد از تحقیق انتقاد کنند ، اقدامات تکفیری ها نتیجه ای جز اسلام هراسی ندارد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: افکاری که تکفیری ها در چند سال گذشته داشته اند و کارها تروریستی آنان جواب نمی دهد و به ضرر امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: طی ملاقات هایی که با روسای بعثه ها و شرکت های طرف قرارداد با شرکت حج و زیارت داشتیم، به طور صریح به من اعلام کردند که به علت تعامل مثبت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با آن‌ها علاقه مند هستند تا با این حوزه کار کنند.

وی ادامه داد: در هیچ جایی از سوی مردم عربستان و زائران سایر کشورها واکنش‌ها نامناسبی با حجاج ایرانی دیده نشده که این امر بسیار مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تصریح کرد: مسئولان و افرادی در کشور اگر می‌خواهند تحلیل سیاسی انجام دهند، قبل از آن باید براساس مستندات دقیق و حقیقی دست به این کار بزنند، اینکه می گویند (اگر ایرانی ها به حج بروند ممکن است از ناحیه حکومت مسئله ای پیش نیاید، ولی یکسری حرکت های مردمی اتفاق می افتد) ما دقیقا ضد این گفته‌ها را مشاهده می کنیم.

منتقدان سیاسی بعد از تحقیق انتقاد کنند ، اقدامات تکفیری ها نتیجه ای جز اسلام هراسی ندارد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: این امر به علت این است که حرف هایی که جمهوری اسلامی می زند محقق خواهد شد، همچنین افکاری که تکفیری ها در چند سال گذشته داشته اند و کارها تروریستی آنان جواب نمی دهد و به ضرر امت اسلامی است.

وی اضافه کرد: امروزه همه کشورها این حقیقت را دریافته و فهمیده اند که این گونه تفکرات نمی تواند در دنیا جا باز کند و این اقداماتی که انجام داده اند، نتیجه ای جز اسلام هراسی ندارد.

حجت الاسلام قاضی عسکر تاکید کرد: قبلا که می گفتیم بحث شیعه و سنی یک طرح انحرافی است و یک مسئله واقعی نیست و امروز این مطلب جهت عراق و سایر کشورها کاملا محسوس است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اضافه کرد: کشورها به خوبی می دانند که بحث داعش و تکفیری ها، بحث شیعه و سنی نیست، بلکه این ها مزدوران آمریکایی هستند که یکسری کارها را انجام می دهند و بیشترین آسیب را به اصل سنت وارد می کنند. ولی اکنون متوجه شدند افکاری که جمهوری اسلامی نسبت به تقریب مذاهب ارائه می کرد، حقیقت داشته است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: افکاری که تکفیری ها در چند سال گذشته داشته اند و کارها تروریستی آنان جواب نمی دهد و به ضرر امت اسلامی است.

حجت الاسلام قاضی عسکر خاطر نشان کرد: من در مسجدالحرام و مسجدالنبی مکرر دیده ام که زائران کشورهای دیگر با محبت، صمیمیت با ما واکنش‌ها و نسبت به جمهوری اسلامی ابراز علاقه می کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه زائران ایرانی نیز می گویند ما در عربستان هر جا رفته ایم، برخورد نامناسب از سوی مردم عربستان و دیگر کشورها با ما نشده هست، گفت: امیدواریم این تفکر در کشور زمینه ساز زیاد کردن ارتباطات شود و البته اختلافاتی وجود دارد که حتما با گذر وقت برطرف خواهد شد و خاطرات تلخ از ذهن مردم به آسانی پاک نخواهد شد، ولی قابل حل است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نماینده ولی فقیه | کشورهای دیگر | حج و زیارت | عربستان | ایرانی | سیاسی | کشورها | زائران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *