خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با فرهنگ عاشورا در برابر ترساندن می ایستیم ، افکار ترامپ شبیه به قرون وسطی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تفکرات ترامپ شبیه به قرون وسطی است و افکار عمومی در دنیا اظهار نظراتش در شرکت ملل را مطرود می دانند.

با فرهنگ عاشورا در برابر ترساندن می ایستیم ، افکار ترامپ شبیه به قرون وسطی است

محمد علیخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به صحبت وقیحانه و سبک سرانه ی ترامپ در سازمان ملل نسبت به کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: تفکرات مدیر جمهور آمریکا شبیه به قرون وسطی است و با شناختی که افکار عمومی دنیا در این مدت از او پیدا کرده اند ، تفکرات و اظهار نظراتش را مطرود می دانند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد : ترامپ از همان شروع دوره ی ریاست جمهوریش با تصویر العمل هایی فیزیکی و رفتارهای خشونت آمیز و سخت گیرانه مثل دیوار کشی در مرز با مکزیک ، جلوگیری از ورود مهاجران و اخراج آن ها ، حمله موشکی به خاک سوریه و تهدیدهای پیاپی کشورهای آسیایی به خصوص کشور عزیزمان ایران نشان داده که فاقد فکر ، ایده و درک صحیح از مراودات و محاسبات بین المللی است .

وی با سطحی خواندن نگاه ترامپ نسبت به پرسشها دنیا افزود : مدیر جمهور آمریکا تصور می کند با زورگویی و ابراز خشونت می تواند به اهداف غلط و تجاوزگرانه خود برسد در حالی که سخت در اشتباه است.

با فرهنگ عاشورا در برابر ترساندن می ایستیم ، افکار ترامپ شبیه به قرون وسطی است

علیخانی با اشاره به صحبت مدیر جمهور آمریکا و کشور عزیزمان ایران در مجمع عمومی شرکت ملل بیان کرد : هنگامی که رسانه ها و مردم دنیا صحبتهای کذب و توهین آمیز ترامپ که از خشونت و زورگویی و احساس تعیین وتکلیف کردن جهت دنیا نشات گرفته و صحبت خوب و قاطعانه حسن روحانی را که برگرفته از حق و حقیقت و تمدن و فرهنگ کشور عزیزمان ایران اسلامی هست، مقایسه کردند ، با عقلانیت حق را به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران دادند و صورت واقعی ترامپ و دولت آمریکا بیش از پیش جهت آنها آشکار شد.

وی ادامه داد : ملت کشور عزیزمان ایران نشان داده است که هر گاه کشور ترساندن می شود ، با وحدت و انسجام بیشتری در صحنه حاضر می شود و حتی گروه ها و جناح های متفاوت اگر اختلاف سلیقه ای داشته باشند، هر لحظه در کنار هم مدافع منافع ملی کشور هستند .

علیخانی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآوری کرد: درزمان هشت سال جنگ تحمیلی، مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد با رشادت و ایثار و از خودگذشتگی در نبردی نابرابر تحت رهبری امام خمینی ( ره ) از اسلام و کشور در برابر تجاوز دشمن های دفاع کرده و ثابت کردند، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران جایی نیست که آن ها بخواهند چشم طمع به آن بدوزند.

اين رزمنده دفاع مقدس با اشاره به تقدیم بیش از 250 هزار شهید به اسلام و انقلاب و کشور در دوران دفاع مقدس تاکید کرد : امروز امنیت و اقتدار مثال زدنی کشور عزیزمان ایران در دنیا را مدیون رشادت ها و شهامت های رزمندگان و شهدای آن دوران هستیم .

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: تفکرات ترامپ شبیه به قرون وسطی است و افکار عمومی در دنیا اظهار نظراتش در شرکت ملل را مطرود می دانند.

وی تصریح کرد : البته امروز همان اخلاص و روحیه ایثارگرانه و شهادت طلبانه را در جوانان غیور و شجاع مدافع حریم و حرم می بینیم .

علیخانی با اشاره به شهید مدافع حرم ، شهید محسن حججی بیان کرد : هنگامی که توصیه های ضبط شده است این شهید گرانقدر به فرزندش که با اعتقاد و ایمان والا همراه بود را شنیدم، یاد روحیه معنوی و با اخلاص رزمندگان دفاع مقدس افتادم، بنابراین می بینیم که امروز چنین جوانانی همانند دوران جنگ تحمیلی، جهت دفاع از کشور و ارزش ها وجود دارند.

وی با یادآوری شرایط نا برابر هشت سال جنگ تحمیلی کشور عزیزمان ایران و عراق ادامه داد : تجاوز صدام به کشور عزیزمان ایران از طرف همان کشورهای قدرتمند دنیا که تا کنون هم دم از حقوق بشرمی زنند اتفاق افتاد و همین کشورهای غربی بودند که سلاح های شیمیایی جهت بمباران مردم بی دفاع پشت جبهه ها در اختیارش قرار دادند، ولی همه ی دنیا شاهد بود که تمام این ها نتوانست مردم کشور عزیزمان ایران را به زانو در بیاورد و کشور ما با گذراندن این تجربه ها امروز نیرومند تر و محکم تر از گذشته شده است است.

وی افزود: امروز قطعا کشور با شرایط و امکانات بهتر نسبت به دوران دفاع مقدس با هدایت رهبر انقلاب اسلامی و حمایت مردم به سمت پیشرفت حرکت می کند و فشار و ترساندن نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اضافه کرد : الگو برداری از مبارزات ائمه اطهار (ع) به خصوص امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا علت پیروزی های ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و همین الگو جوانان را به مسیر درست هدایت کرده است.

علیخانی گفت: ملت ما فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در راه حق را از سیدالشهدا (ع) آموخته است و ان شاالله با همین فرهنگ، مقتدرانه در برابر تمام تهدیدات مستکبران و زورگویان می ایستد و به راه خود ادامه می دهد.

با فرهنگ عاشورا در برابر ترساندن می ایستیم ، افکار ترامپ شبیه به قرون وسطی است

انتهای پیام/

واکنش مدیر جمهور به بیانات ترامپ

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | ریاست جمهوری | مدافع حرم | دوران جنگ | انقلاب | آمریکا | علیخانی | فرهنگ | خشونت | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *