خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعزام نمایندگان مدیر قوه قضاییه به مناطق زلزله زده جهت نظارت بر نحوه خدمت رسانی

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه از اعزام نمایندگان مدیر دستگاه قضایی به مناطق زلزله زده غرب کشور جهت بررسی اوضاع اتفاق دیدگان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی خبر داد.

اعزام نمایندگان مدیر قوه قضاییه به مناطق زلزله زده جهت نظارت بر نحوه خدمت رسانی

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه با اشاره به دستور مدیر قوه قضاییه به روسای کل دادگستری های مناطق زلزله زده غرب کشور جهت تامین امنیت این مناطق و همچنین تسریع در پیگیری به اوضاع اتفاق دیدگان، اظهار کرد: در پی اتفاق تاسفبار زلزله اخیر در غرب کشور که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان شد، به دستور آیت الله آملی لاریجانی، هیأتی متشکل از معاونان مدیر قوه قضاییه به سرپرستی کهزادی معاون مدیر قوه قضاییه صبحگاه امروز وارد کرمانشاه شد.

عبارات مهم : روابط عمومی – قوه قضاییه
وی افزود: هیأت اعزامی در حال حاضر جهت بررسی و اطلاع از نحوه کمک رسانی و همچنین نظارت بر آخرین اوضاع امنیتی و انتظامی مناطق زلزله زده در این مناطق حضور دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، روز گذشته نیز مدیر دستگاه قضایی در ابتدای جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغ‌دیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده ای از هموطنان شد بر لزوم تسریع در پیگیری به مصدومان و مجروحان تاکید کرد و گفت: به روسای کل دادگستری استان های غربی جهت تامین امنیت مناطق زلزله زده دستور اکید داده شده است است.

اعزام نمایندگان مدیر قوه قضاییه به مناطق زلزله زده جهت نظارت بر نحوه خدمت رسانی

انتهای پیام/

اعزام نمایندگان مدیر دستگاه قضا به مناطق زلزله زده

واژه های کلیدی: روابط عمومی | قوه قضاییه | دستگاه | زلزله | اخبار قضایی | دستگاه قضا | زلزله کرمانشاه | دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *