خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعتراف قاتل 19 ساله به قتل پدرش

پسر ۱۹ ساله‌ای که با ضربات متعدد چوب و چاقو، پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتی پیش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

اعتراف قاتل 19 ساله به قتل پدرش

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، پسر جوانی روز 15 مهر با مراجعه به پلیس مدعی شد پدرش صبح روز جمعه جهت خرید کله و پاچه از منزل خارج شده است و دیگر مراجعتی به منزل نداشته هست؛ با انجام تحقیقات پلیس مشخص شد این ادعا دروغ بوده و پسر جوان در حال مخفی کردن واقعیت است.

سرانجام صبحگاه امروز پسر جوان که جهت انجام تحقیقات بازداشت شده است بود، به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: روز جمعه در حالی که پدرم در حال استراحت بود، او را از ناحیه سر مورد اصابت چندین ضربه چوب قرار دادم و در ادامه چند ضربه چاقو نیز به گردن او زدم. نهایتا بعد از ارتکاب جنایت جنازه را در کف کمد دیواری دفن و روی آن را با لایه سیمان پوشاندم.

اعتراف قاتل 19 ساله به قتل پدرش

متهم در مورد انگیزه اش از ارتکاب جنایت گفت: مادرم به خاطر واکنش‌ها بد پدرم فوت کرد و من جهت انتقام گرفتن از او که مقصر مهم فوت مادرم بود، او را کشتم و جسدش را دفن کردم.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: صبح امروز، جسد مرد 60 ساله که در کف کمد دیواری محل سکونتش واقع در خیابان طوس، بین قصرالدشت و کارون دفن شده، کشف شد.

عبارات مهم : خیابان – تحقیقات
گفتنی هست، با کشف جسد، عنوان به دادسرای ناحیه 27 پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام و بازپرس شعبه پنجم این دادسرا در محل جنایت حاضر شد.

انتهای پیام/

پسر 19 ساله به قتل پدرش اعتراف کرد

واژه های کلیدی: خیابان | تحقیقات | جنایت | ایران | اعتراف | اخبار حوادث | سرهنگ حمیدمکرم | معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *