خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعتراف داماد جوان به قتل برادر زن معتادش بعد از 4 ماه

مرد جوانی که برادر زن معتاد خود را در نزاع خانوادگی به قتل رسانده بود، بعد از 4 ماه به قتل اعتراف کرد.

اعتراف داماد جوان به قتل برادر زن معتادش بعد از 4 ماه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، اول فروردین امسال جسد مردی ناشناس در جاده‌ای فرعی واقع در بزرگراه جاجرود کشف و بلافاصله عنوان به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به جوانی حدودا ۳۵ ساله است که بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به قسمت‌های متفاوت شکم، پا و گردن به قتل رسیده هست. با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به مجهول الهویه بودن جسد، تحقیقات اولیه بر شناسایی هویت جسد کشف شده است متمرکز شد و نهایتا هویت آن به نام داوود ۳۵ ساله با سابقه دستگیری مرتبط با جرایم مواد مخدر شناسایی شد.

اعتراف داماد جوان به قتل برادر زن معتادش بعد از 4 ماه

با شناسایی خانواده مقتول در منطقه اتابک – خیابان شهید غیاثی، کارآگاهان به اعضای خانواده مقتول مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که آن‌ها هیچگونه طرح شکایتی مبنی بر فقدان یکی از اعضای خانواده‌ خود انجام نداده اند؛ زمانی که تحقیقات در خصوص علت عدم طرح شکایت فقدان مقتول از خانواده اش انجام شد، آن‌ها در بیانات خود عنوان داشتند: داوود به واسطه مصرف موادمخدر سابقه غیبت‌های طولانی مدت از منزل داشت و ما نیز به همین علت به تصور اینکه او بعد از گذشت مدتی مجددا به منزل باز می‌گردد، به پلیس مراجعه نکردیم.

عبارات مهم : پلیس آگاهی – خانواده
تحقیقات پلیسی از محل زندگی مقتول و خانواده اش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان با تحقیقات از اهالی محل زندگی مقتول اطلاع پیدا کردند که چند روز پیش از کشف جسد مقتول در محدوده جاجرود، درگیری شدیدی بین او و اعضای خانواده اش صورت گرفته و از همان ایام، مقتول دیگر در محل سکونتش رؤیت نشده است.

تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان قرار داشت و هر کدام از اعضای خانواده‌ی مقتول اظهاراتی متفاوت در خصوص علت و انگیزه درگیری بیان می‌کردند.

طی تحقیقات از اعضای خانواده مقتول، خواهر مقتول در صحبت هایش عنوان کرده بود که هیچ ترددی به محدوده کشف جسد برادرش نداشته است و گفته بود که ما اصلا به سمت جاجرود نرفته ایم و فقط یک بار آن هم بعد از اتمام مراسم برادرم به دماوند رفتیم و غروب هم برگشتیم.

بررسی ادعای خواهر متهم در خصوص عدم تردد در منطقه جاجرود در دستور کار کارآگاهان قرار داده شد و با انجام کارها خاص پلیسی کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که خواهر مقتول در حال کتمان حقیقت هست؛ لذا با هماهنگی بازپرس پرونده، تحقیقات پلیسی از خواهر مقتول در دستور کارآگاهان قرار داده شد و آخر وی روز شنبه لب به اعتراف گشود و به اطلاع از قتل برادرش و همچنین معاونت در انتقال جسد وی به بزرگراه جاجرود اعتراف کرد.

خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: 28 اسفند مادرم با من تماس گرفت و گفت داوود پدرت را می‌زند؛ من و شوهرم به نام مهدی۴۲ ساله به منزل پدرم رفتیم؛ در وقت ورود، داوود با چاقو پدرم را ترساندن می‌کرد و با دیدن ما، به سمت شوهرم حمله ور شد؛ شوهرم نیز با چاقویی که روی دیوار دستشویی قرار داشت، او را زد. بعد از قتل برادرم، همه ترسیده بودیم؛ جسد را داخل پارچه‌ای گذاشتیم و با ماشین سواری که شوهرم از دامادشان به امانت گرفته بود، جسد را به منطقه‌ جاجرود – قبل از پلیس راه در داخل یک جاده‌ی فرعی خاکی انتقال یافته کردیم.

با توجه به اعترافات خواهر مقتول، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت او در خیابان شهید غیاثی او را دستگیر کردند.

مرد جوانی که برادر زن معتاد خود را در نزاع خانوادگی به قتل رسانده بود، بعد از 4 ماه به قتل اعتراف کرد.

مهدی در بیانات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شد، ولی بعد از مواجه حضوری با همسرش و اطلاع از اعتراف صریح وی به ناچار لب به اعتراف گشود. مهدی ضمن تأیید بیانات همسرش، در تکمیل آن‌ها گفت: جهت نصیحت کردن برادرزنم، به منزل پدرزنم رفتیم، ولی به محض ورود به داخل خانه، داوود با چاقو به من حمله ور شد؛ من نیز با چاقویی که از لبه‌ی دیوار برداشتم، او را زدم،سپس جنازه را با همسرم به منطقه‌ی جاجرود انتقال دادیم و در کنار جاده‌ای خاکی ر‌ها کردیم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پلیس آگاهی | خانواده | اعترافات | خانواده | تحقیقات | پرونده | اعتراف | اخبار انتظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *