خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اطلاعیه آزمون قضاوت خاص شورا‌های حل اختلاف سال ۱۳۹۶

معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه راجع به تاریخ پرینت کارت، محل برطرف نقص کارت و وقت اجرای آزمون قضاوت خاص شورا‌های حل اختلاف سال ۱۳۹۶ اطلاعیه‌ای اعلام شد.

اطلاعیه آزمون قضاوت خاص شورا‌های حل اختلاف سال ۱۳۹۶

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه درباره‌ تاریخ پرینت كارت، محل برطرف نقص كارت و زمان‌ برگزاری آزمون قضاوت ویژه شوراهای حل اختلاف سال 1396 اطلاعیه صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله به اطلاع تمام داوطلبان متقاضی شركت در آزمون قضاوت خاص شوراهای حل اختلاف در سال 1396 می‌رساند كه آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 96/4/30 در 22 شهرستان به شرح جدول شماره 1 برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح شروع و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینك مربوط به كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 96/4/27 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این شرکت به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و غیره) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده است بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اطلاعیه آزمون قضاوت خاص شورا‌های حل اختلاف سال ۱۳۹۶

در صورت بروز اشكال در تهیه پرینت از کارت شركت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه مورخ 96/4/28 و پنج شنبه مورخ 96/4/29 صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 تا 18:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه تصویر شخصاً به نماینده مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوط (جدول شماره 2) مراجعه و نسبت به اصلاح و برطرف اشكال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اطلاعات | داوطلبان | مشاهده | اطلاعیه | پرینت | قضاوت | شماره | اختلاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *