خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسکان 10 هزار معتاد متجاهر در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:تهران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول واقع شده است است و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

اسکان 10 هزار معتاد متجاهر در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ هاشمی استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران اظهار کرد: بنده هیچ گاه برخوردهای فیزیکی را نمی‌پسندیدم و هر لحظه در این دوران پلیس هم نهایت همکاری را داشت و در کنار مردم بود و هیچگاه نیاز به ایجاد فضای امنیتی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نداشتیم.

وی افزود: فعالیت حسینیه ها در وقت شروع فعالیت بنده در استانداری به علت بعضی جریانات سیاسی کمرنگ شده است بود ولی ما با برطرف کردن مشکلات، توانستیم فعالیت حسینیه ها را به مانند گذشته برقرار کنیم.

هاشمی عنوان کرد: در شورای تامین با کمتر کردن فضای امنیتی در مراسم‌ها و کنسرت‌ها شاهد برگزاری این مراسم‌ها بدون هیچ مشکلی بودیم حتی در دوران فعالیت بنده به داخل دانشگاه‌ها هم ورود نکردیم و تعامل و همکاری خوبی داشتیم.

اسکان 10 هزار معتاد متجاهر در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان کرد: در این چهار سال شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه بودیم و از آرای مردمی صیانت کردیم و با تعامل با دستگاه‌ها،شاهد زیاد کردن 28 درصدی شرکت‌کنندگان در انتخابات 96 بودیم.

وی گفت: در گذشته شهرها و شهرک‌هایی در حوالی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شکل گرفت که حتی امکانات اولیه هم جهت این شهرها همچون قرچک فراهم نبود ولی با پیگیری‌های صورت گرفته در سفرهای مدیر جمهور اوضاع این شهرها از نظر امکانات و حتی بیمارستان‌ها سرو سامان گرفت، در حالی که در گذشته حتی یک تخت بیمارستان هم نبود.

هاشمی گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران با مهمترین چالش یعنی آلودگی هوا مواجه است و در زمانی که به دلیل آلودگی هوا تهران را تعطیل کردم از طرف مدیر جمهور توبیخ شدم آیا که مدیر جمهور با تعطیلی مخالف بود.

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یکی از کارهای خوبی که در این چهار سال انجام شد برطرف کردن مسئله کم آبی بود،چرا که در گذشته 50 میلیون متر مکعب کمبود آب را در شهر و استان پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتیم ، ولی عنوان الگوی مصرف همچنان باید در اولویت قرار بگیرد و از اسراف پرهیز کنیم.

استاندار سابق پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:تهران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول واقع شده است است و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

هاشمی با بیان اینکه 1 میلیون و400 هزار فاضلاب رها شده است در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم که باید فکری جهت آن کرد، ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی داشته‌ایم و در این سال‌ها در حوزه کشاورزی رتبه اول کشور را به دست آوردیم، 29 هکتار آبیاری تحت فشار در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتیم که صد درصد آبیاری تحت فشار رشد پیدا کرده هست، همچنین درآمدهای مالیاتی 2.5 برابر زیاد کردن یافته است.

وی با بیان اینکه 17 هزار واحد صنعتی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم، گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر در جایگاه اول واقع شده است است و 10 هزار معتاد متجاهر را اسکان دادیم.

هاشمی بیان کرد: شهر تهران در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

تهران در جایگاه نخست جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز قرار دارد

واژه های کلیدی: آبیاری | امکانات | تهران | ایران | میلیون | فعالیت | اخبار استانداری تهران | اخبار وزارت کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *