خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کسبه از طرح‌های پیشین استقبال نکردند ، استقرار رفتگران با چرخ دستی‌های تفکیک زباله در بازار

محسن حاتمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۲ گفت: استقرار رفتگران همراه با چرخ دستی‌هایی که دارای 2 مخزن مجزا جهت زباله‌های خشک و‌ تر هست، موجب اصلاح اوضاع نظافت این محدوده می‌شود.

کسبه از طرح‌های پیشین استقبال نکردند ، استقرار رفتگران با چرخ دستی‌های تفکیک زباله در بازار

محسن حاتمی شهردار ناحیه ۳منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: ظرف 2 هفته آینده پاکبان ها و رفتگران شهرداری با چرخ دستی های تفکیک زباله در بازار مستقر می شوند؛ در این طرح پاکبان ها به صورت چرخشی در سطح بازار زباله های کسبه را مستقیم از خود آن ها دریافت و تفکیک می کنند.

عبارات مهم : سطل زباله – شهرداری
وی افزود: در حال حاضر محدوده بازار ۱۵ خرداد، به طور مستمر و شبانه روزی به وسیله عوامل پاکبان شهرداری این منطقه در شیفت های متفاوت نظافت می شود.

شهردار ناحیه 3 منطقه 12در پاسخ به چرایی انباشت زباله به خاص در ساعات نهایی روز در معابر و گذرهای متفاوت بازار افزود: هر روز صبح رفتگران ناحیه 3 منطقه 12 این محدوده را به صورت پاکیزه به کسبه و شهروندان تحویل می دهند.

حاتمی افزود: علی رغم استمرار نظافت بازار به وسیله پاکبان ها، کسبه به علت نداشتن فضای کافی در مغازه های خود، زباله هایشان را در نقاط متفاوت بازار تخلیه می کنند. مورد نیاز به ذکر است حجم تولید زباله های خشک در بازار پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به زباله های تر، زیاد است.

وی ادامه داد: این در حالی است که فاصله دورترین سطل زباله با مغازه هر کاسب، کمتر از 200 متر است و مغازه داران زباله های تولیدی خود را به جای انتقال به این مخازن در معابر و گذرهای متفاوت بازار رها می کنند.

شهردار ناحیه 3 منطقه 12 با اشاره به اجرای پیشین طرح های تفکیک زباله در سطح بازار پایتخت کشور عزیزمان ایران و عدم استقبال و عدم همکاری کسبه از این طرح ها تصریح کرد: طرح تفکیک پسماندها و عنوان آموزش به کسبه در این زمینه پیگیری وبه انجام رسید ولی به دلایل متفاوت موفقیت آمیز نبود؛ مغازه داران حتی از نایلوهایی که در نقاط متفاوت بازار تعبیه شده است بود نیز استقبال نکردند.

حاتمی گفت: شهروندان در حفظ نظافت نقاطی چون بازار معمولا همکاری و کمک خوبی را به خرج می دهند و ما امیدواریم با اجرای طرح تازه جمع آوری زباله های تولیدی در بازار، با همکاری زیاد کسبه، در تحقق عنوان زیباسازی و حفظ پاکی محیط زیست در این محدوده موفقیت هایی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سطل زباله | شهرداری | استقبال | نظافت | زباله | بازار | همکاری | شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *